今日係test 第一科AL ge日子.....第一題就做唔到.....原來pure 要拎24分都係一件好難ge事.....好在有題system...如果唔係就真係死喇...今日喉嚨痛.....唉...成日都係咁...一年痛幾十次....都係自己貪巳吃之過.....now要不停咁食"史立消"....放左學....同我妹去百隹入貨...點知見到少萍&miss 陳......去之前又見到...遠東同may ling...hand in hand 咁行...佢地兩個都見唔到我同我妹..唔通真係"我眼中只有你"??...夜晚練結他..都係彈詩歌好.....彈流行曲都冇咁好feel.....我學結他都係為左團契.....都係詩歌狢我多d....
今日...我同左果我d fans say 左個hi....佢地都不約左同咁有同一個反應....好似好驚奇咁....我都唔明有咩問題??有咩咁奇呢??
chem is try.....我要試...試到得...得都我想要ge成績... |