今日靈修GE經文係馬太福音4:1-11
短短GE11節經文,就已經將耶穌受魔鬼試探GE經過講晒出黎。依幾節經文對我黎講已經唔陌生了。聽又聽過,睇又睇過,背左佢又得。我諗我最熟識GE經文應該都非佢莫"熟"。只是每每當我再睇,再聽,再去思想依幾節經文GE時間,我都會有唔同GE感想。耶穌受試探,今次都唔例外,可能依一排忙左D,我同神GE距離好似遠左好多,我就o係依段其受到"試探",我太疲倦了。有一排我都冇靈修,又冇讀經。一直去到我忙完個社GE野,唔知點解會特然唔想靈修喎!!!一做完功課就上床訓左,連平時會做GE祈禱都冇做到。好在第2日有團契,我返到去神GE裡面,要飛機幫我祈禱,求神寬恕我,我想再次有追求主GE心。就係果日,我下定決心,就算幾疲倦都要靈修。但係到左夜晚我都仲有好精神喎!!!明明我只係訓左3個Hrs,感謝主!!耶穌同我同其他基督徒都一樣有受過試探,但係耶穌佢並冇對試探低頭,仲對魔鬼步步進迫。好勁呀!!!我覺得本靈修書講得好好。耶穌佢唔用神跡奇事黎作勝過試探GE工具,係想話俾我地知,想要勝過試探,最重要係靠聖經GE話。所以我要再讀多D聖經先得。依一排功課都仲係好忙。冇咩時間,唔知可唔可以做到一日睇一章呢(∼^^~)
每日一記:
今日係學校福音周GE第2日,有高中GE比賽,我 地班雖然冇嬴到,不過我地班好多人都一齊去左幫手打氣,感覺上我地班團結左好多呢....之後有PHY LAP 做果份LAP REPORT 做左我差唔多2個HRS,起初我做唔到真係好嬲,有咩理由我會唔識做!!!不過就係咁我都知自己有不足,原來我仲要再努力D,再放多D時間落去溫書先得。之前有3個TEST "肥左"2個,超大GE打擊。第一次GE CHEM"肥佬"第一次GE TEST 就"肥"好大GE挫敗感呀!!!不過好在我一睇到我"愛人"GE相就精神晒喇.....哈哈哈!!!我可以做到GE,我GE格言係:「只要我想,就一定做到。」我冇可能、冇條件去放棄,因為個大學學位,係用我條命黎換番黎我喇....我一定要努力,我寧可讀書讀到死,都唔會"苟延殘喘"。下次我唔會再"肥"嫁啦!!!所以我要珍惜訓ge時間。聽日學校有佈道大會同詩王,both of them are excellent,I will not miss neither one of them.聽日又係中秋喇....上年同姜姜過,今年唔知會點呢?不過我 諗我會留o係屋企溫書喇.....因為我都累積左好多野未溫,用一晚,我諗可以k到一半掛。希望得啦.....中六GE氐活,的確係好精彩,就黎忙到連食飯GE時間都冇,不過倒是幾有趣的喇。今日福田麻由子GE新相:
靚GE野真係可以幫我"充電"的喇(~^^~)
|