杰’s diary,,,,
我係肥杰..kaka~
2006 年 10 月 13 日  星期五   晴天


2006-10-13 分類: 未分類

今日靈修GE經文係馬可福音7:13-29

今節經文係講要入窄門、要防備假先知、要行主的道。有人問過我:「你有冇想過要放棄你GE信仰?」我可以好肯定咁答佢:「冇!!」因為依個信仰,對我黎講並唔只係信仰咁簡單。對我黎講佢就做我做人GE目標,係我渴求GE野,係我最最最最真惜GE野!!!地位超然。我係好認真咁考慮過先會決志。神對我來說並不是假的...TO ME, GOD IS REAL . HE IS THE ONLY ONE who IS absolutely REAL IN THE WORLD.HE ALWAYS GIVES ME A HELPING HEAD.神係咁真實GE時候,聖經都應該係真實。既然如此,我為何仲放棄依個咁真實GE"信仰"呢?

每日一記:

今日學校有團契,我負責做分享,可能係因為今日係OLE..今日好少人呢....希望下次會多D人啦.....不過今日我又見到我GE陳嘉殷,佢病左喎!!!!唔知點解,好似成日都病。真係辛苦呢....佢有病都唔去睇醫生,點解呢?依一排好似有好多人問我.....你係咪鍾意左XXX 同學呀?唔知點解會咁....THIS QUESTION HAS BEEN ASKED OVER 4 TIMES IN 5 DAYS.我做左D咩呢....佢地會咁問....我腦子充滿問號!!!唔明!!!希望我GE好拍擋快D好番啦.....聽日要同"亡命"補習,希望會順利啦....佢想入4E,我諗得幫到佢掛....I MUST TRY MY BEST TO HELP HER.今日OLE...MARY 佢做曲奇喎...我食左一塊,好好味呢!!!!想食完再食的喇....不過佢仲要請其他人食呢....SO 我得一塊.....食完之後我同MARY講:「我愛你呀。」MARY:「你又同我示愛。」MARY 終於都變番以前GE MARY 喇....今日ge收穫:

好可愛呢....(~^3^~)



2006 年 10 月 9 日  星期一   晴天


2006-10-09 分類: 未分類

今日靈修GE經文係馬太福音5:13-26

作鹽作光,基督徒在世就係要為主作見證。然而要為主作見證也是很難的。基督徒的見證並不單單是指一兩次的,而是要在生活當中作見證,即要我們生存的目的就是要為主作見證。一個人又怎可能時時刻刻都可以提醒自己,迴避所有的罪呢?人有自覺不會去主動接觸罪,不是已經很了不起嗎?人亦有智慧去分別善惡,只是這善惡的觀念全都是世人給自己的,有時候人覺得對的事,在神眼中可能是相反的。我做了基督徒都有幾年了,聖經上說不可做的事,我做了,要我去做的卻不做。不過是我無心,只是我有心無力,從頭腦知識上我是知道的,只是身體就是不肯,我明白為什麼保羅要向神祈禱,求神拿開他身上的刺,因這些刺的確令人十分痛苦的。做基督徒就是連發怒也不可以?人有感情,有喜怒哀樂也是正常不過,發怒斷不是不可以,只是要慢慢的來。這詬的確是很有智慧,慢慢的發怒,的確是可以做到的,待自己冷靜過後就不會再衝動了。聖經的話是有力量的,我的力量從何而來?就是靠𤥢主和聖經。

每日一記:

今日是星期日,本來今天我要都大埔練長課的,只是不捨得不回教會,因為昨天已經沒有去團契了。我看𤥢MARY的腿,滿是瘀傷,真是心痛萬分,如此的瘀傷到底要怎樣才可以弄到呢?今天elsa的精神好像不太好,難度她有什麼不快的經歷?又或者她在功課上有困難?我很想知道她到底有什麼事呢!!我今天也有上網找尋福田麻由子的相片,她的美麗真是不可以用筆墨來形容。今天收穫也不少,如下:



2006 年 10 月 5 日  星期四   晴天


2006-10-05 分類: 未分類

今日靈修GE經文係馬太福音4:1-11

短短GE11節經文,就已經將耶穌受魔鬼試探GE經過講晒出黎。依幾節經文對我黎講已經唔陌生了。聽又聽過,睇又睇過,背左佢又得。我諗我最熟識GE經文應該都非佢莫"熟"。只是每每當我再睇,再聽,再去思想依幾節經文GE時間,我都會有唔同GE感想。耶穌受試探,今次都唔例外,可能依一排忙左D,我同神GE距離好似遠左好多,我就o係依段其受到"試探",我太疲倦了。有一排我都冇靈修,又冇讀經。一直去到我忙完個社GE野,唔知點解會特然唔想靈修喎!!!一做完功課就上床訓左,連平時會做GE祈禱都冇做到。好在第2日有團契,我返到去神GE裡面,要飛機幫我祈禱,求神寬恕我,我想再次有追求主GE心。就係果日,我下定決心,就算幾疲倦都要靈修。但係到左夜晚我都仲有好精神喎!!!明明我只係訓左3個Hrs,感謝主!!耶穌同我同其他基督徒都一樣有受過試探,但係耶穌佢並冇對試探低頭,仲對魔鬼步步進迫。好勁呀!!!我覺得本靈修書講得好好。耶穌佢唔用神跡奇事黎作勝過試探GE工具,係想話俾我地知,想要勝過試探,最重要係靠聖經GE話。所以我要再讀多D聖經先得。依一排功課都仲係好忙。冇咩時間,唔知可唔可以做到一日睇一章呢(∼^^~)

每日一記:

今日係學校福音周GE第2日,有高中GE比賽,我 地班雖然冇嬴到,不過我地班好多人都一齊去左幫手打氣,感覺上我地班團結左好多呢....之後有PHY LAP 做果份LAP REPORT 做左我差唔多2個HRS,起初我做唔到真係好嬲,有咩理由我會唔識做!!!不過就係咁我都知自己有不足,原來我仲要再努力D,再放多D時間落去溫書先得。之前有3個TEST "肥左"2個,超大GE打擊。第一次GE CHEM"肥佬"第一次GE TEST 就"肥"好大GE挫敗感呀!!!不過好在我一睇到我"愛人"GE相就精神晒喇.....哈哈哈!!!我可以做到GE,我GE格言係:「只要我想,就一定做到。」我冇可能、冇條件去放棄,因為個大學學位,係用我條命黎換番黎我喇....我一定要努力,我寧可讀書讀到死,都唔會"苟延殘喘"。下次我唔會再"肥"嫁啦!!!所以我要珍惜訓ge時間。聽日學校有佈道大會同詩王,both of them are excellent,I will not miss neither one of them.聽日又係中秋喇....上年同姜姜過,今年唔知會點呢?不過我 諗我會留o係屋企溫書喇.....因為我都累積左好多野未溫,用一晚,我諗可以k到一半掛。希望得啦.....中六GE氐活,的確係好精彩,就黎忙到連食飯GE時間都冇,不過倒是幾有趣的喇。今日福田麻由子GE新相:

靚GE野真係可以幫我"充電"的喇(~^^~)



2006 年 10 月 4 日  星期三   晴天


2006-10-04 分類: 未分類

今日靈修GE經文係馬太福音3:1-17

今之講到施洗約翰幫耶穌洗禮。一講到洗禮,其實我都好想去洗禮,只係我想o係我洗禮果時有我父母在場,所以我好想我ge父母都信主,我好想佢地知道信左主之後ge生命係可以好成點。為左依一點,所以我決定唔去洗禮住,我好想說服到佢地,一齊黎見證全咁重要ge一刻,世上已經冇咩野可以比我父母更重要了,只係可能係因為中國傳統,我其實好怕丑,有咩都識唔同佢講,佢地又唔明我諗緊咩.....唉...有時真係溝通唔到.....求神幫我啦!!!我要向佢地傳多幾次福音先得....等佢地唔好再咁迷信。

每日一記:

今日我病左喇....連企都企唔穩,好頭暈,好辛苦!!好在有帶藥,食左好番少少,之後去左練習,唔知係唔係因為冇練太耐,好似唔係好contral 到自己(><)練完番屋企做homework....之後我去左一個"福田"ge web site...dl 左好多pic....佢真係好可愛呀.....又靚女喎.....不過我都係近排睇左"女王的教室"先到會"愛"上佢的喇....(~^^~)如果佢黎香港,我一定會飛到咁去見佢....呵呵



2006 年 10 月 3 日  星期二   晴天


2006-10-03 分類: 未分類

今日靈修GE經文係馬太福音2:13-23

看見到約瑟對神的回應是這樣的快,這樣順服,真是令我汗顏。只是他可姒這樣清楚地知道聖靈的感動,我就是如何的努力,也是勉強可以感受到聖靈的感動,這是我很羨慕的。雖是如此我有些時候,明明是知道翟靈在感動我,我卻埋沒了這感動,不去做神要我做的事,我想要到達神所喜悅的人的目標還是有很大的距離。人有自私是少不免的,我怎能才可以將這自私的心扔掉呢?在人來看是不大可能的了,只是我靠𤥢加給我力量的,什麼都能作!!這句金句,的確是可以信靠,因為我已經靠𤥢它,走過了不少的難關。感謝主...

每日一記:

今日的功課不多,很快就做完了,可是明天有PM的小測,我又好像生病了,疲倦的我真想一上床就不用下來的.今天原本我要去練習的,只是因為福音周的原故,又去不到,我又要缺課了。不知道他們練的如果呢?我也很想去練習呢!!!只是近日都很忙碌,跟本沒有時間。若再不努力點,我就不可能跑嬴比栗子夫了,陸運會的班際8X100的金牌就不可能十拿九穩了。今年的6S一定要嬴7S,不可以輸的。



happyyui
暱稱: 肥杰,,kaka~
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-12-20
2007-12-17
2007-12-16
2007-12-15
2007-12-13
文章分類
全部 (251)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 251
留言總數: 49
今日人氣: 26
累積人氣: 3994
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed