杰’s diary,,,,
我係肥杰..kaka~
2006 年 9 月 2 日  星期六   晴天


2006-09-02 分類: 未分類

今日靈修GE經文係使徒行傳15:22-41

今日靈修GE經文GE前半對我黎講冇咩可以俾我諗到,不過後半就俾到我有少少GE啟發。後半講保羅要同巴拿巴分開,因為意見不合。我一直以黎,睇使徒行傳GE時候保羅同巴拿巴都係分唔開,兩個名幾乎都係一齊出的,提到保羅就一定有巴拿巴個名,佢地一齊傳福音GE時間應該都唔少,咁都會為左帶唔帶馬可一齊去探弟兄而有爭執...不過我知道保羅對馬可並唔係想像中咁差....因為o係歌羅西書果到都有讚馬可,要當地弟兄接待佢。雖然我唔知保羅同馬可之間發生左D咩事,不過如果可以化干戈為玉帛,就已經好好的喇!!如果我同姜姜都可以好似佢地咁就好喇!!唉...我同佢GE共同"語言"就只有聖經,不過佢屋企好似一本都冇....真係要送本俾佢先得...不過俾左佢又驚佢唔睇。唉..原來要同佢做朋友真係好難的喇...而家佢有左EBO同施晴仲點會理我丫....返正佢都唔會悶。算喇...我都冇晒辦法,我已經行出左第一步,唯有求神顧念我地GE友誼啦....如果只係靠我自己,我已經對佢冇晒希望喇...好在我係基督徒仲有神可以依靠...感謝主...『你要專心仰賴耶和華,不可依靠自己的聰明,在你一切所行的事上都要認定他,他必指引你的路。箴言3:5-6

每日一記:

今日我2:30PM就返左去教會,我以為好早,點知仲有 人早過我。我入到去真係無地自容呀,因為我今日要返去幫手做總務,點知其他人已經搞好晒所有野.....唔通我想事奉神GE心仲未夠?!今日個團契係以分享見證同唱詩為主,唱左好多詩歌。我最記得就係唱果首『每次』好好聽!!我終於知道、終於都感受到咩叫聖靈GE感動。就係因為依首歌我第一次感受到聖靈o係我心入面作功,果種感覺好奇妙,又好難以形容,就好似我想喊之前GE感覺但又有少少唔同...真係感謝主!!!之後又有結他班,今日要彈新歌,不過我好快就上手喇....只係仲有一DD未得。我諗我好快就可以下山喇∼^^∼YEAH....到時我就可以o係團契到做事奉喇!!happy!!!o係我練結他其間,我做左個test,雖然得到我想要ge"答案",但個result就唔係咁好。團契完左就去練競步,今日都係行3k,不過時間就慢左好多。失敗!!!以我而家GE情況,要破紀錄跟本做唔到><。。。就黎要比賽喇....求主保守當日天氣係合宜,求主加添我力量去做好每個練習!!阿門..我聽日要寫我第一次GE講道筆記,希望得喇....



2006 年 9 月 1 日  星期五   晴天


2006-09-01 分類: 未分類

今日我靈修GE經文係使徒行傳15:1-21

睇完之後,我o係到諗:「果D法利賽人,就算信左主都依然要遵守摩西GE律法,唔係單單自己守律法,仲要外邦人守律法,真係好其怪。」其實佢地應該明白律法係要人知罪,從而依靠神,但係信左主GE人都已經可以o係神面前得稱為義,咁即係守律法可以話係次一等重要ge野!!行9行割禮都只係一個儀式,做唔做都得,點解佢地仲咁固執,要外邦人行割禮呢?其實我有時候都會好似佢地咁,對果D又唔睇聖經,又唔祈禱,又稱自己係基督徒GE人好憤慨。我會覺得就係因為有依D人,我媽先會有咁多藉口唔信,又有對我諸多阻攔....不過回想一下,我唔係都做過依一種人咩?只係我"醒覺"得快D而已...真係要感謝神呀!!!不過今後靈修GE題日係『重要決定』──決定唔駛外邦人行割禮。保羅佢地都係經過一番舌戰之後先致決定到的喇....其實我唔知道行割禮對果時代GE人有幾重要,因為有太多歷史背景喇....不過而家GE信徒都只係要對神有信心,有追求神GE心就已經足夠的喇...唔駛搞咁多野都好^^而家我睇緊GENESIS....睇左6章喇...目標係1個月內完成..要每日都讀經對一個中六生可能有D困難的喇。只好求神幫助喇啦...

每日一記:今日係開學日,好輕鬆就過左喇....新一年GE classteacher係梅sir。我今年要負責中一GE團契宣傳....會好忙呢...不過我仲有一個ACCOUNT 可以報多個學會,我決定留番o係長跑隊,因為我要破紀錄呀...今年破唔到的話,就冇機會的喇...><....今年學校仲多左個『OLE』我報左結他,嘿嘿...唔知我幾時可以學滿師下山呢?咁我就可以o係團契到幫手喇(~^o^~)....

要開開心心咁讀書呀.....



2006 年 8 月 31 日  星期四   晴天


2006-08-31 分類: 未分類

今日靈修GE經文係:冇

今日我做左一個回顧,睇留之前果D經文。本靈修書入面有幾個填充,我只係做到少少,有D失望喇。睇完D經文都會唔記得。雖然偶爾都會有D經文浮現o係我個腦到,但都係唔完整的喇;只有一小撮(幾個字),不過對我倒係幾有幫助的喇....不過我睇完個回顧,我覺得有D人,好似彼得咁,佢曾經3次不認主...但經過耶穌復活之後,佢竟然可以,對神咁順服,咁樂於去傳福音。理論上當時耶穌復活應該就有好多人見到,但係點解佢唔信,而彼得就有咁大GE改變呢?唔通同主一齊果十幾年有咁大影響力!!!本靈修書又問到:「你經歷到聖靈與你同在嗎?」其實我唔知道,D人成日都講『聖靈GE感動』,其實到底係D咩黎呢?我都好似未試過,又或者係我唔感覺唔到.....我聽我的主日學導師講,佢被聖靈感動GE時候會『起雞皮』....又話個個人都有唔同反應,我都好想快D可以知道聖靈幾時感動我呀><...咁樣或者我GE靈命會成長得快好多。我而家用緊依本靈修書,我想將佢儲齊一套66書...唔知得唔得呢?

每日一記:

今日係返學前一日,我同我妹開香檳慶祝。本身以為ANGEL會黎...同佢一齊慶祝,不過佢冇黎到,失望....今日我去左睇幾會網址:http://www.christianstudy.com/biblesearch.html

http://bible.simoncheng.net/search.php

http://www.o-bible.com/b5/search.html

http://springbible.fhl.net/Bible2/cgic201/index.html

http://www.wwbible.org/ver2/Onlinebible/index.html

依幾個網址都好有用.....要搵金句,好易搞掂...今日又係平靜GE一日...聽日去學校鮏獎^^HAPPY.....

不過星期一原來我約左嘉忠嫁....唔記左...放左佢"飛機"...聽日要搵佢SAY SORRY先得....



2006 年 8 月 30 日  星期三   晴天


2006-08-30 分類: 未分類

今日靈修GE經文係使徒行傳14:11-28

睇完依段經文,我覺得我可以生活o係香港好幸福,因為我地唔似保羅佢地咁會俾人用石頭打...好殘忍呢...保羅佢地為左傳福音,俾人用石頭打打到以為佢死左先停手....邊有人咁變態嫁...我知道保羅佢地唔只受咁少苦難的喇...到底要對神有幾大GE信心先可以做到好似保羅咁呢?我都好希望有一日可以做到保羅GE境界呢。雖然我o係學校團契、青少年團契同埋崇拜都有事奉,不過好奇怪我一D都唔覺辛苦喎,反而對住一份功課我倒係感到吃力....我果本靈修書寫左D野我覺得好好:『不是服事人,而是服事神。不求獎賞,只求神得榮耀。不自誇成就,而是感謝神的帶領和恩典。不怕勞苦,殷勤積極作主工。不輕言放棄,學習堅持和忍耐。』唔知我做唔做到呢?我信有朝一日我會做到GE...^^

每日一記:

今日1:00PM要返學,我成12:XXPM先起身,唔唔知食唔食野好。最後都係冇食。最初我以為會好快完,但係一去就3個HRS....(汗)雖然同我預計GE時間有出入,不過就好有得𤥢,因為發現左學校圖書館入左好多宗教書,做得好...我一定會去借黎睇...之後我返屋企,發現ANGEL黎左....同我妹睇緊DVD。唉...又唔等埋我...搞到我睇得一個比賽,咁少=.="...5:30PM我去練習,我見到姜姜竟然夾直左D頭髮...不過其實唔襯佢呢....感覺怪怪的....講真曲髮我覺得好D....今日練左好多野....9月10日就比賽喇....一定要破紀錄丫,要練多D先得喇....而家D體能仲未夠呢....我要做一個文武雙全GE中學...哈哈...今晚我終於睇完提後書喇...讀經計劃,大成功!!就係依個"暑假"我多左好多見證可以同人分享呢.....遲d開學我會將我學到GE野都寫埋...迫自己做revision....希望得喇....有咁GE時間啦....要祈禱喇....



2006 年 8 月 29 日  星期二   晴天


2006-08-29 分類: 未分類

今日靈修GE經文係使徒行傳14:1-10

今日GE經文雖然好短,但係就講左保羅巴拿巴o係兩個唔同GE地方──以哥念路司得──GE講道。最初保羅佢地係以念哥講道講得好地地,有好多人信主,但就係因為有d猶太人心硬,唔信,就想用石頭打佢地。於是佢地就去左司路得o係果到佢地就醫好左一個生來瘸腿GE人。其實我好少對人傳福音,大不了就係學校福音週到幫下手,但真係走去用一個基督徒GE身份去傳就未試過。我唔知道保羅佢地俾猶太人趕走、俾人拒絕GE果種感受係點樣。不過諗返轉頭又有邊個會想俾拒絕先得賈...但睇見佢地俾人拒絕左咁多次都仲肯為主而傳道、而受苦,甚至連命仔都未必保得住,對於我黎講真係一個好好GE榜樣,不過要做到佢地咁又談何容易呢?我星期日崇拜時個牧師講:「世界上最遠GE距離就係由個腦去到個心。」雖然頭腦上我係知道要靠主,但就係做唔到。唔通我真係咁軟弱咩?我少同其他人傳遁仲有一個原因就係驚,我連過山車、海盜船都敢玩,就係唔敢同人傳道,因為我驚俾人問到口啞啞,我對聖經GE認識太少喇...所以要努力D睇聖經先得^^..

每日一記:

今日我去左圖書館PRINT野.....好見到DS...佢又係一如既往咁要求我做依樣做果樣.....俾佢煩左個幾鍾...PRINT完野之後就去左睇PURE MATHS PAST PAPER ,我竟然識做1題...好開心。聽日要返學校,因為我JOIN果個讀經計畫聽日就係最後一日喇....跟手就要SET定今年學校團契GE內容....有兩個字依一排成日都出現o係我個腦到就係:CHRISTIAN&CHURCH GOER,我覺得我漸漸地似一個CHRISTIAN,但係姜姜就似CHURCH GOER,唉....佢都係一個基督徒但屋企連一本新舊約全書都冇,返教會又....又唔多見佢祈禱....同我以前一樣....不過我比佢幸運就係我入到禮賢會,接觸神一家會比佢多D的喇....好啦...下次佢生日就等我送本聖經部俾佢啦....不過佢做唔做到CHRISTIAN就要睇佢自己喇....

TO潔恩:

如果你睇到我個日記就請你要多多幫助姜姜喇....因為只有你先可以令佢做一個CHRISTIAN而唔單單做一個CHURCH GOER....我會為你祈禱的喇....希望神會改變姜姜啦....願主GE恩惠、平安常與你們同在直到永遠,阿門!

GOOD NIGHT



happyyui
暱稱: 肥杰,,kaka~
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-12-20
2007-12-17
2007-12-16
2007-12-15
2007-12-13
文章分類
全部 (251)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 251
留言總數: 49
今日人氣: 21
累積人氣: 3989
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed