今日靈修GE經文係使徒行傳14:1-10
今日GE經文雖然好短,但係就講左保羅同巴拿巴o係兩個唔同GE地方──以哥念同路司得──GE講道。最初保羅佢地係以念哥講道講得好地地,有好多人信主,但就係因為有d猶太人心硬,唔信,就想用石頭打佢地。於是佢地就去左司路得o係果到佢地就醫好左一個生來瘸腿GE人。其實我好少對人傳福音,大不了就係學校福音週到幫下手,但真係走去用一個基督徒GE身份去傳就未試過。我唔知道保羅佢地俾猶太人趕走、俾人拒絕GE果種感受係點樣。不過諗返轉頭又有邊個會想俾拒絕先得賈...但睇見佢地俾人拒絕左咁多次都仲肯為主而傳道、而受苦,甚至連命仔都未必保得住,對於我黎講真係一個好好GE榜樣,不過要做到佢地咁又談何容易呢?我星期日崇拜時個牧師講:「世界上最遠GE距離就係由個腦去到個心。」雖然頭腦上我係知道要靠主,但就係做唔到。唔通我真係咁軟弱咩?我少同其他人傳遁仲有一個原因就係驚,我連過山車、海盜船都敢玩,就係唔敢同人傳道,因為我驚俾人問到口啞啞,我對聖經GE認識太少喇...所以要努力D睇聖經先得^^..
每日一記:
今日我去左圖書館PRINT野.....好見到DS...佢又係一如既往咁要求我做依樣做果樣.....俾佢煩左個幾鍾...PRINT完野之後就去左睇PURE MATHS PAST PAPER ,我竟然識做1題...好開心。聽日要返學校,因為我JOIN果個讀經計畫聽日就係最後一日喇....跟手就要SET定今年學校團契GE內容....有兩個字依一排成日都出現o係我個腦到就係:CHRISTIAN&CHURCH GOER,我覺得我漸漸地似一個CHRISTIAN,但係姜姜就似CHURCH GOER,唉....佢都係一個基督徒但屋企連一本新舊約全書都冇,返教會又....又唔多見佢祈禱....同我以前一樣....不過我比佢幸運就係我入到禮賢會,接觸神一家會比佢多D的喇....好啦...下次佢生日就等我送本聖經部俾佢啦....不過佢做唔做到CHRISTIAN就要睇佢自己喇....
TO潔恩:
如果你睇到我個日記就請你要多多幫助姜姜喇....因為只有你先可以令佢做一個CHRISTIAN而唔單單做一個CHURCH GOER....我會為你祈禱的喇....希望神會改變姜姜啦....願主GE恩惠、平安常與你們同在直到永遠,阿門!
GOOD NIGHT
|