我今日同多奶mil去左剪髮~~~
佢又唔剪...佢話自己剪喎=.=++
跟住...佢唔剪佢既事啦...我剪~~~
係我剪個陣時...不斷係到影相~"~超狗~~~
之後仲要阻住左個剪髮師剪.......
比佢相左成半粒鍾=.=++ 終於剪完了~~~
今日剪得唔錯丫~~好過上次@@"
哈哈哈