“├︿●衰﹏←癡筋…
本人玩過而覺得好玩onlion game介紹:
仙境傳說 Ragnarok
墨香 Ms.Runup
火線特戰隊 Heat Project
Gunz Online
魔力寶貝 Crossgate
瑪奇 Mabinogi
harry2000123
暱稱: ●癡筋●
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
行到好累~"~
今日去左剪髮丫....
好悶=.=今日番學∼
今日....見鬼了∼...
目標達成1半了~~ya
文章分類
全部 (24)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2006 年 5 月 27 日  星期六   晴天


好好玩啊~~ 愉快 分類: 未分類
今日濠代~談白~肥mil同我去左土瓜灣玩左幾個鍾~~
之後我同肥mil就同濠代講....我要玩狗狗啊!!!!
濠代就講話....好啊~上黎我屋企啊~唔好淆低喎~(因為肥mil成日淆低)
跟住我地就塔車去濠代屋企........................
一入門口~隻狗就即刻跑過黎企係到望住我.....我勁驚佢咬我....(因為我係好驚狗)
之後玩下玩下就冇咁驚啦....隻狗勁貪玩..貪食.....
我地放d野食去地下~佢真係追住黎食...之後~我就去玩電腦...
肥mil見無聊...就放d野食落我個到...隻狗就即刻伏個黎我個到....
整到我成條褲勁多口水(隻狗狗食野成日流口水)
因為我打緊機....整唔番肥mil= =所以佢就不斷整我= =
最後..我地就黎走個時...就同佢跳左隻舞~同影相啊~哈哈~真係好得意啊~~~ 之後濠代就帶我地塔車~~我地搵左成半個鍾~都搵唔到岩既車... 我地行下行下...我就唔知點解講左個笑話....我見到架車去 佐噸道 我就講[佐噸道,唔岩路]<---(大家試下講啦~~真係好好笑= =) 跟住濠代就笑左仆地.....最後我地都搵到車啦~~


2006 年 5 月 26 日  星期五   晴天


好悶啊!! 分類: 未分類
今日勁悶喎~咩都冇攪...第1次星期5冇野做~~~
係學校...不斷頭痛喎~唔知點解...第1堂有小小痛~第2堂開始好痛.....到到第4堂...即係電腦堂...
痛到痴線~~~好似個腦係到震~~ d人仲要係到講笑....整到我仲痛= =(因為個頭一動就痛~笑個時整到個頭動~所以就好痛= =)到數學堂...開始冇咁痛~~不過而家番到屋企仲痛緊=.=

放學之後...同肥mil坐的士番歸~~佢話約左朋友好急喎~所以未同佢塔的士囉~哈哈~!!


2006 年 5 月 25 日  星期四   晴天


笑到我肚痛 分類: 未分類
今日放學之後~我同澤澤,希廉,肥mil,張日朗佢地去KFC食野喎~~
首先去塔5m啦~等左好耐車...之後有車啦~ 我地就上哂車~ d女仔比人打尖~見到佢地個隻好無奈~哈哈
去到KFC~我地買完野食搵位坐啦~~之後澤澤勁好笑....佢見到男人男仔就講~哇..靚仔...(老人都係咁講)
見到女人女仔就講~哇~索啊~靚女~(豬排都係咁講)~有幾個人聽到不斷望住佢..佢都唔知~"~
仲要好大聲咁講~~講左勁多個人= =笑到我差d嘔番哂d野食出黎~~
食完我地上去樓上睇野...點知冇野睇~"~
之後就同肥mil番歸~~落左車我叫肥mil同埋我去囉眼鏡..佢就淆低自己走左佬..之後囉完眼鏡就番屋企....


身體唔受控制~ 無奈 分類: 未分類
今日12點.....我小學個朋友叫我開個qooza喎....
之後我就不知不覺咁開左啦~"~
我都唔知點解佢叫我開~我就即刻要開呢= =
算啦~還掂都開左~~~

我e個qooza由
2006年5月25日 12:17分正式開張!!!!!!!!!!!!!
哇卡卡卡~~ 訓啦~聽日先整番靚個桌面啦~