今日又七點起身
之後又刷牙洗臉
然後食餐肉包
就出門口lu~~
---------------------------------------------
去到巴士站
岩岩又車
見到阿gon上緊車
之後就上車
然後見到妹夫(吳紹紘)
之後就到學校
落車
又見到主席同姨甥女(HePhZ!B@H)過班
行過去傾下
就打鐘
上課室
------------------------------------------
之後miss ng監考
好早就到
之後派IS卷=.=
好難
不過好彩有溫書
都識
希望唔會好差la
做完剩番1分鐘左右
就停筆lo~
收完卷
全班都話難
miss ng都話有D難
對miss ng黎講當然得小小
我地就多多=.=
----------------------------------------
到小息
因為我上次考左
所以走得
之後同阿飯第巴士
見到李採蜜(李茞怡)
同侄女(洪善彤)
話阿飯食緊炸屎
haha笑爆
之後又走左
然後兒甥女(HePhZ!B@H)
又到
又講hilda
之後劉紀言問兒甥女(HePhZ!B@H)
叫咩名
佢話想溝下佢
之後又笑爆
-----------------------------------------
上到車講劉紀言
話佢愛上阿嫂(賤MAN)
又俾佢屈
話我鐘意阿嫂(賤MAN)
當然唔得
阿哥(羅灝駿)會嬲
唉好彩
最後屈番佢
-------------------------------------------
之後番屋企
訓左陣
開電腦
上論壇
睇股票
又升左
haha
之後就打日記
一陣要食飯
同溫書
--------------------------------
唔講lu ~88!
|