今朝好遲起身..(訓得好好)
尋晚火影超好睇haha
--------------------------------
今朝冇去飲茶
因為爹哋去左新加波做野!
所以就在屋企食
阿媽煮左飽魚麵喎haha
食完之後..
就出街陪阿媽買野,因為夜晚打邊爐,
原因:好凍
之後買左好多野,
番到屋企溫書,
溫溫下..
好肚餓,所以食下午茶,
-------------------------------------
食完.
睇下電腦,
隻股票升左喎!
ya!賺左一蚊,
即刻放左
買過第二隻
希望會升la
之後msn
鄭瑧皓係到
咪hi下佢
佢就用表情符號
我又用
不過我唔夠佢多
投降lu
睇完之後就溫書啦..
溫左好耐好耐..
溫到想死啦!
溫到打邊爐..
打左兩粒鐘左右
之後飽到差唔多行唔到
因為食左好多好多野
食完之後..
睇電視..(野蠻奶奶大結局)
都幾好笑
睇完之後就唔洗溫lu..
KAKA"
用電腦..
就打blog
再睇股!
原來蝕左10蚊呀=.="
|