Free PlayBoy Bunny Pink Glitter MySpace Cursors atwww.totallyfreecursors.com
只想永遠和你在一起xX''
°
                      |||[,, 我只想對你說一句...我  愛  你♥
 
`
                                                  ▋ξ 我 的 心 已 充 滿 你 的 蹤 影 ┐°.||
hay1314
暱稱: 阿希
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-04-28
2009-04-11
2009-04-07
好唔開心...
考完試成身輕鬆晒XD
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
 
 
按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片2008 年 6 月 1 日  星期日   晴天
按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片

好耐都未試過玩到咁爽啦

雖然神咁早就比人嘈醒左.....

不過算啦..一起身就同人玩sms

係屋企悶下悶咁...悶到5點幾打比大佬

佢話係機鋪..咁我咪出去搵佢地囉....

去到見倒阿關同佢條女...之後先見倒大佬

睇人打仲多個自己打.....

6點幾倒大佬話去市中心 之後同大佬仲有阿輝一齊飛的....(( 塔輕鐵咪算囉- -'' ))

去到m記搵唔倒佢地....之後大佬話去睇過<< POLO >>既袋...

哇...成$2080 嫁..大佬呀真有錢

睇完見倒阿管同阿珊....行行下慢慢都等齊曬d人啦

之後d人一個話去小欖 一個話去蝴蝶灣 一個話去龍鼓灘

仲有人話唔去添...- -''

最後都係去左小欖...

點知去到小欖先泥落雨

不過唔緊要..都係阻住唔倒我地幾個變態既人嫁^^

入到去都撞倒好多fd下...又細de 又張震兔

不過我地得8個人...所以冇乜野好玩...就係咁食係咁食....

肥死了.....><"

燒到10點幾左右...就落左去沙灘玩啦 玩到11點又上返去繼續燒野食...

燒燒下佢地去左打波..我就同大佬繼續係咁食...好耐都未試過一晚食咁鬼多野

大約食到1點幾啦....d人就過泥話收場啦 咁我地就咁走左啦

之後又去左黃金...去到又話要去7仔

行到半路又話不如行番去3聖...腳都跛啦.... 一晚行曬2日行既路

行左大約半個鐘...大佬打比阿家又話出泥

好呀.又多個人^^

成班人係幸福坐係倒等大佬..唔知點解都仲係覺得唔眼訓

等埋大佬就同佢地去左7仔買野飲同野食

買完野又行番去青山灣坐....

我想講係你地又唔等埋阿家一齊行..唔通我唔理佢一條友行走咩- -''

我又唔係d咁既人..咪陪下佢傾計囉..點知你地會咁諗嫁姐

大家話曬都係fd嘛 ...

不過慣左比你班人話嫁啦

去到又鋤d 又踢下波 傾下計咁又到左5點幾

都唔知點解我可以頂咁耐都未死得

不過中途真係未訓過.... 真係覺得成個人係hi左咁囉

之後班友又話要行番去3聖買野....又行行行行行 (( 你地唔攰嫁咩乜...= ='' ))

買完野之後大佬又話走阿珍同阿家又話番返屋企訓教....之後咁就得番(( 阿管+阿珊+君豪仔+肥輝+我 ))

佢地話去志樂間m記食早餐...咁就又要行啦><"

又係咁行係咁行.... 想唔跛都幾難

好啦..諗住行到去就有得坐嫁啦...點知去到間野未開門...

邊個pk仔話係24小時嫁 - - 凸

又要等...因為行到去個時都係得5.30左右

又攰又腳痛... 咁就行左去個公園仔倒坐

坐到6點入得m記... 弟一時間衝去廁所

because隱左成晚了

我都估唔倒可以係m記坐成4個幾鐘..我囧了

係咁傾計傾計同傾計

終於有小小想返屋企既感覺...

實左太掛住屋企張牀了^^

去倒10點幾同阿輝同君豪仔過左市中心塔車

之後就冇乜野好打la

唔知會唔會有人睇曬呢倒咁多野呢??

睇完留個cm啦...thx

發表時間:2008-06-01 03:50 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片