| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
2008 年 6 月 1 日 星期日 
| |
好耐都未試過玩到咁爽啦
雖然神咁早就比人嘈醒左.....
不過算啦..一起身就同人玩sms
係屋企悶下悶咁...悶到5點幾打比大佬
佢話係機鋪..咁我咪出去搵佢地囉....
去到見倒阿關同佢條女...之後先見倒大佬
睇人打仲多個自己打.....
6點幾倒大佬話去市中心 之後同大佬仲有阿輝一齊飛的....(( 塔輕鐵咪算囉- -'' ))
去到m記搵唔倒佢地....之後大佬話去睇過<< POLO >>既袋...
哇...成$2080 嫁..大佬呀真有錢
睇完見倒阿管同阿珊....行行下慢慢都等齊曬d人啦
之後d人一個話去小欖 一個話去蝴蝶灣 一個話去龍鼓灘
仲有人話唔去添...- -''
最後都係去左小欖...
點知去到小欖先泥落雨
不過唔緊要..都係阻住唔倒我地幾個變態既人嫁^^
入到去都撞倒好多fd下...又細de 又張震兔
不過我地得8個人...所以冇乜野好玩...就係咁食係咁食....
肥死了.....><"
燒到10點幾左右...就落左去沙灘玩啦 玩到11點又上返去繼續燒野食...
燒燒下佢地去左打波..我就同大佬繼續係咁食...好耐都未試過一晚食咁鬼多野
大約食到1點幾啦....d人就過泥話收場啦 咁我地就咁走左啦
之後又去左黃金...去到又話要去7仔
行到半路又話不如行番去3聖...腳都跛啦.... 一晚行曬2日行既路
行左大約半個鐘...大佬打比阿家又話出泥
好呀.又多個人^^
成班人係幸福坐係倒等大佬..唔知點解都仲係覺得唔眼訓
等埋大佬就同佢地去左7仔買野飲同野食
買完野又行番去青山灣坐....
我想講係你地又唔等埋阿家一齊行..唔通我唔理佢一條友行走咩- -''
我又唔係d咁既人..咪陪下佢傾計囉..點知你地會咁諗嫁姐
大家話曬都係fd嘛 ...
不過慣左比你班人話嫁啦
去到又鋤d 又踢下波 傾下計咁又到左5點幾
都唔知點解我可以頂咁耐都未死得
不過中途真係未訓過.... 真係覺得成個人係hi左咁囉
之後班友又話要行番去3聖買野....又行行行行行 (( 你地唔攰嫁咩乜...= ='' ))
買完野之後大佬又話走阿珍同阿家又話番返屋企訓教....之後咁就得番(( 阿管+阿珊+君豪仔+肥輝+我 ))
佢地話去志樂間m記食早餐...咁就又要行啦><"
又係咁行係咁行.... 想唔跛都幾難
好啦..諗住行到去就有得坐嫁啦...點知去到間野未開門...
邊個pk仔話係24小時嫁 - - 凸
又要等...因為行到去個時都係得5.30左右
又攰又腳痛... 咁就行左去個公園仔倒坐
坐到6點入得m記... 弟一時間衝去廁所
because隱左成晚了
我都估唔倒可以係m記坐成4個幾鐘..我囧了
係咁傾計傾計同傾計
終於有小小想返屋企既感覺...
實左太掛住屋企張牀了^^
去倒10點幾同阿輝同君豪仔過左市中心塔車
之後就冇乜野好打la
唔知會唔會有人睇曬呢倒咁多野呢??
睇完留個cm啦...thx
| |
|
« | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | ... | 93 | »
|