| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
2008 年 5 月 16 日 星期五 
| |
今日一早就有人叫起身 .. 真係好
如果以後都有人叫我起身就好啦^^
起身整下呢樣個樣又係時侯出門口
搭的土返學..廢事遲到啦 一路返去一路同佢玩sms
落車仲要見倒(( 女人 )) 比佢睇倒添>3<''
返到學校先食早餐咋><""
又要習隊...想曬死人咩 !!
蔡sir 仲要學人講普通話 !! 笑死我同大佬
好彩弟一堂係大劉既科學...有得訓交
不過我都聽左大半堂先訓嫁..乖仔哦^^
西屎我成堂係咁訓..好彩有藍浩然幫我抄野 thx
地埋大to又冇返...攪到要陳街代堂..煩到死
之後個d英文呀maths呀都係傾下計咁過
最後兩堂要上禮堂聽普通話..悶到死
成4.30先放學..pk
放學同大舊佢地過左志樂行街
返左屋企又冇人响倒..真係有d唔關
睇完既唔該留個cm啦..好唔好先 ^^
thx
| |
|
« | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | ... | 93 | »
|