Free PlayBoy Bunny Pink Glitter MySpace Cursors atwww.totallyfreecursors.com
只想永遠和你在一起xX''
°
                      |||[,, 我只想對你說一句...我  愛  你♥
 
`
                                                  ▋ξ 我 的 心 已 充 滿 你 的 蹤 影 ┐°.||
hay1314
暱稱: 阿希
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-04-28
2009-04-11
2009-04-07
好唔開心...
考完試成身輕鬆晒XD
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
 
 
按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片2008 年 5 月 11 日  星期日   晴天
按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片

今日好開心呀...好耐都冇試過打機打到咁爽^^

一早7.30就起左身..又訓唔番><''


係張床倒睇番同佢d信色....睇睇下就到左8點幾..

咁就起身擦牙洗面啦


一開電腦==成個msn都冇10個人online

打下信長又到10點幾...之後打比大佬 !! 點知佢話冇咁早去打機

嘈甦左佢...sor 阿大

阿峷又打泥問我幾點出去..

係屋企等大佬打泥

2點幾就出左去搵阿輝啦..點知比我係7人場見倒阿楝喺倒踢波

去到南浪見倒大佬...仲唔同佢去打機咩 ^^

係咁打機打到5點幾

再去肥仔屋企...又打機..爽>3<"

7點幾同黃洋去食飯..之後大佬打泥話12點再去過打...梗係去啦

打到人地(山)門我地先走...太好玩啦^^

同阿輝行番屋企...凍到死

番到屋企我再打多信長先訓....

仲要打埋個blog喎...差唔多啦

今日係阿家既生日...生日快樂呀 !!

唔打啦..眼訓 lo 睇完記得留cm !! thx

發表時間:2008-05-11 02:31 AM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片