| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
2008 年 5 月 11 日 星期日 
| |
今日好開心呀...好耐都冇試過打機打到咁爽^^
一早7.30就起左身..又訓唔番><''
係張床倒睇番同佢d信色....睇睇下就到左8點幾..
咁就起身擦牙洗面啦
一開電腦==成個msn都冇10個人online
打下信長又到10點幾...之後打比大佬 !! 點知佢話冇咁早去打機
嘈甦左佢...sor 阿大
阿峷又打泥問我幾點出去..
係屋企等大佬打泥
2點幾就出左去搵阿輝啦..點知比我係7人場見倒阿楝喺倒踢波
去到南浪見倒大佬...仲唔同佢去打機咩 ^^
係咁打機打到5點幾
再去肥仔屋企...又打機..爽>3<"
7點幾同黃洋去食飯..之後大佬打泥話12點再去過打...梗係去啦
打到人地(山)門我地先走...太好玩啦^^
同阿輝行番屋企...凍到死
番到屋企我再打多信長先訓....
仲要打埋個blog喎...差唔多啦
今日係阿家既生日...生日快樂呀 !!
唔打啦..眼訓 lo 睇完記得留cm !! thx
| |
|
« | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | ... | 93 | »
|