♠ ♤ ♣ ♧〖↑凡事都不想後悔↑〗♠ ♤ ♣ ♧
***任何事要盡全力去做!不要令自己後悔!***
haydi711
暱稱: 【咖喱】●*┓
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
最新文章
2009-10-29
2009-10-15
2009-10-09
2009-10-06
2009-10-03
每月文章
好友名單
網站連結
★≡akalami≡★
★≡Karman≡★
★≡Karsty§≡★
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
2009 年 9 月 7 日  星期一   晴天


2009-09-07 開心 分類: 未分類

今朝同豬皮返學..

佢同我講養左隻狗狗..恭喜佢終於有狗養..哈哈*~~

佢同我講隻狗狗叫黑眼圈..我好認真咁問左佢一句:你認真GA-口-!?

佢就係係真..我重問左幾次..真係好疑惑..個名有點搞笑-3-'!

中午返學個時我同豬皮撞到COral..就3個一齊行返去..

豬皮又同coRal講佢養左狗狗..叫黑眼圈..cOral同我反應一樣..

問豬皮係米認真..感覺好好笑..同我反應一樣..哈哈!

下就返左學之后.我強行地去了豬皮家玩佢隻狗狗..

見到超可愛啊>口<!!!肥嘟嘟..好搞笑好可愛>~<~!!!!

隻黑眼圈成日跟住豬皮行黎行去..好鬼死可愛-3-'!

有時隻狗狗行黎行去..狂係到踩我..不過佢隻腳好軟-v-'!

玩了不久后..抱起了狗狗..拎起佢隻手..玩佢個肉球-口-!!!!!十分軟!好可愛-/////////-''真係想用佢隻手印個手印啊..

哈哈..真係太可愛了..那肉球!

玩到5點幾之后就返屋企lu~..返到屋企先記得冇影相相/口\

人生的失敗啊..!

enD!



2009 年 8 月 30 日  星期日   晴天


開心 分類: 未分類

尼日去左同人節5!

以前次次同人節ge時侯我都係唔得閒去..

今次真係第1次去-口-'!

見到好多cosplay-v-''睇得好開心..哈哈(低b)

你個展到撞返好多初中時期d 同學啊..好開心=]!

其中一個係f1時的班長(冇記錯的話)..多得佢同左個cos 銀 ge人影相-v-'

 

之后行行下..見到個cos我愛羅..諗起文龍之前話cos佢..

但撞見幾次都認佢咁到..-__-'代妝ge威力真係強..

到最后......

(閱讀全文)



2009 年 4 月 30 日  星期四   晴天


2009-04-30 鬱悶 分類: 未分類

好忙呀好忙呀...>__<!!!

今日好多野小測呀..

但由於琴晚乜都冇溫到..

只好返到去學校溫...堂堂小息都係到溫>_<!

連續3堂都小測...-0-

語文.電腦.公民...

上P.E堂個時要做前滾番..我已經好努力咁滾..

由平時滾到GE 90度進升為,,傾斜..GOOD-0-'!

上堂時侯看到MAGGIE的波..她那條深深''(嗶---!)''..自卑去了T_T'

***

聽說語文今堂係個MISS最后代GE一堂...超開心........

(閱讀全文)



2009 年 4 月 27 日  星期一   晴天


可憐的母豬4步曲-(00)-! 分類: 未分類

以下是母親大人在澳洲帶回來的相..睇左之后有感-0-'
(作的故事- -)平時沒事好打


第1步:母豬剛睡醒0.0....噗-(00)-!

第2步:嗯~!有2隻小豬仔也睡醒走來喝奶奶-3-'

第3步:之后把其他的小豬吵醒了..小豬把母豬推倒了@口@!!!

第4步:之后母豬被小豬淹沒了-0-'''囧...可憐的母豬~x~'


en......

(閱讀全文)



2009 年 4 月 25 日  星期六   雨天


男性的友誼有夠麻煩- -' 分類: 未分類

24/4
朝早睇到鴻鴻個msg..問我可唔可以同佢返school..
心諗冇啦啦同我返實有d問題..-_-'
但我已經有我個豬皮..so冇同佢返-3-'
返到學校就同我講佢同方嘈左架..
地理一直同佢係到傾尼樣野...
傾傾下佢重(嗶---------!)添...
噢..好鬼驚呀-口-...第1次見-_-''
第8節問呀方..想聽埋佢ge版本-v-'
最終我得左個結論係雙方係缺乏......

(閱讀全文)