今朝同豬皮返學..
佢同我講養左隻狗狗..恭喜佢終於有狗養..哈哈*~~
佢同我講隻狗狗叫黑眼圈..我好認真咁問左佢一句:你認真GA-口-!?
佢就係係真..我重問左幾次..真係好疑惑..個名有點搞笑-3-'!
中午返學個時我同豬皮撞到COral..就3個一齊行返去..
豬皮又同coRal講佢養左狗狗..叫黑眼圈..cOral同我反應一樣..
問豬皮係米認真..感覺好好笑..同我反應一樣..哈哈!
下就返左學之后.我強行地去了豬皮家玩佢隻狗狗..
見到超可愛啊>口<!!!肥嘟嘟..好搞笑好可愛>~<~!!!!
隻黑眼圈成日跟住豬皮行黎行去..好鬼死可愛-3-'!
有時隻狗狗行黎行去..狂係到踩我..不過佢隻腳好軟-v-'!
玩了不久后..抱起了狗狗..拎起佢隻手..玩佢個肉球-口-!!!!!十分軟!好可愛-/////////-''真係想用佢隻手印個手印啊..
哈哈..真係太可愛了..那肉球!
玩到5點幾之后就返屋企lu~..返到屋企先記得冇影相相/口\ 
人生的失敗啊..!
enD!
|