好耐冇打過囉, 原因番工番到唔想打字 =='' 超支力超辛苦超唔fair!
我番埋下個星期3就唔番囉依份, 有冇工介紹我去做呢?! 前幾曰派左成績表囉, 有2科40幾分 ==''' 好彩全年平均分都有65以上姐 =) 今個學期有2科78分,1科67 ...
校友杯輸左lu, 8強出局, 輸2:3 出局 =( anyway, 成場波都係介意最後果2球, 即係9:11 輸埋第5局 .. 不過成場波都滿意既, 起碼發揮到自己水準, 不過唔係超水準 ..
今日番工 .. 9-6:30pm 今日又炒左幾個人囉 =='' 聽日得番我一個男仔, 點算?! d 大既叫我聽日做快d, 有好d 退貨要搞 =='''' 聽日要醒定d 啦 ..
仲有4日......(閱讀全文)
今日番工9-6pm, 最後都冇ot 到, 我既決定係正確既 .. 因為番到屋企之後訓左個大覺 .. 訓醒仲支力過未訓 =='' 仲好痛 tim .. 聽日就係校友杯囉, 祈待左好耐, 希望個個都開開心心啦聽日 =)
今日番工 .. 9-7pm ..
今日既工作明顯比之前果2日少得多 .. 唔知點解今日d 時間過得特別快 .. 晏就同左 jessica 同 屎屎 去左華記食晏 .. 個餐同 凍檸水 正呀 xp .. 30蚊咋 .. 抵呀真係 .. 今日第一次跟車 .. 目的的係禾輋吉之島 ... o華 .. 咩事, 禾輋商場令左好多呀 !! 多謝阿堅 .. 佢請我飲野呀 XD
後日就係校友杯......(閱讀全文)
今天和朋友去到沙田馬場睇馬仔 =) 今日運氣不錯啊 ! 贏了百三蚊, 和拎到2隻公仔 /\/\ 可憐, 原本拎到6隻嫁 .. 點知我拎住左之後人o地搶 =='''
之後就去左彩虹道打左一陣波, 星期6 就係校友杯囉, 加油!~