21,december,2010
yeah!今日終於考哂試啦
今日考英文同pth oral
英文easy job.
但pth真so fuck!:|
由於本人由小學開始講尐pth唔係人聽.
所以一定唔合格.
不過呢個由小學都唔合格慣啦!
之後考完之後等埋kathy佢地.
之後見到丁丁就問佢IH幾多分?
佢話我唔錯!開心死:))
之後一齊出去旺角到食韓燒.
今日正經過上次好多:D
上次真係..唉.別提吧!
之後食完之後就去左kathy屋企到挽.
詳情太過色情暴力.兒童不宜.
之後到左六點幾就回家!;)
聽日開始放假!yeahyeahyeah! ;DDDDD
|