甘日終於都到左我生日啦~!!!!
我好開心呀~!!!!!
一返到學校 橡膠代表1a既同學仔送左份b-day gift比我~我真係好開心~
仲有張靚靚生日卡~多謝kelly姐~我愛1a同學仔~!!!!!!!
總之我要多謝哂1a既同學仔~為我唱左手咁好聽既生日歌~
多謝你地~!!!!!!
果份b-day gift就係一個銀包~我好鍾意~
多謝張倩潼 kelly姐~!
甘日我一世都唔會忘記既~!
甘日3月1啦~!!!!話咁快又一年~!!!
聽日就生日啦~!!!!真係happy~
其待ing~~ 甘日都無咩突別野發生~
我就黎生日- -啊婆比左封利事我..
我一打開封利事
$100!!!!!!
之後橡膠追住我黎打- -話我串
由1a追到1e...再由1e追返去1a- -之後再追返去1e....
我唔夠氣- -比佢捉左- -
佢搞到我仆左係到....仲搞到我成個頭撞左樂地- -起左個樓- -
真係好痛- -我懷疑佢係唔係食左變大力既野- -捉到我還唔到手...
算啦- -唯有等個樓慢慢好返啦...
頭先打波黎
係咁跳..係咁炒...射飛機咁樣...
最衰既係...空中跳起 樂地果陣仆低埋 兩隻手都傷哂 都唔知點沖梁..
不過都覺得幾好玩... 隻手又喇又痛....真係好喇痛呀!!!!!
甘日放學係課室玩
之後 成班係到dum野 飛黎飛去 我都玩埋一份~玩到成個人kai哂
又係到搞樣衰樂d野 佢d野飛哂出黎- - 佢d野全部陣亡~
仲偷左好多lai kelly既糖食~正~