甘日放學去左打波....同一班fd去左水邊村打 玩得好開心 之後有人過黎話一齊打- -我同一個唔識既人搶籃板- -搶嬴左 - - 但係比佢兜野扑樂我個頭到- -好在佢無用力姐~
甘日放學要去學野 本身4點9學 不過啊媽話太晏~ 唔洗學~ 之後去左玩 打波 正!!!!!