琴晚alan終於番了,等到我頸都長埋,haha......
梗係八到好多料啦,alan番嚟話想食 " 大堂炸雞 " ,
我都好想食,因為好耐無食。於是我地就去左食,琴晚係我地出去食野最早一次的歸來!!
同rebecca番去先知原來佢表姐係佢,嘩...超級驚訝,同我知cherry周的家姐係邊個一樣,
跟住番到去11點到,我father去左飲喜酒,所以遲遲都未番,我就忍唔住食左好多野,肥死~~
今日晏就首先我整左一碟 " 肉醬意粉" ,同 " 芝士意粉 " ,之後得到一個意外的回報,
wo...開心到傻,未知佢食左後,味道如何??
跟住我同我妹去買杉,買左一件黃色芝麻街的杉,一件紅色,一件白色,幾靚!!!
跟住番去時,我亦俾番一個非常大的回報俾佢,我諗佢應該超級開心!!
今日過得唔錯,加上天氣非常好,所以過得幾開心!!!
|