沙.C-愛上自由,愛上矛盾的我
性格相似的人,很難相愛 - 有緣份的人,更加難相遇!
當遇上了就一定要非常珍惜!
因為這是上天的安排^v^
hc2006
暱稱: 沙.C
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
..
離開
week / month / year
2009-05-16
rain & cake
文章分類
全部 (16)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 16
留言總數: 53
今日人氣: 1
累積人氣: 1055
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 5 月 16 日  星期六   晴天


2009-05-16 分類: 未分類

好耐無打blog,

俾大家睇下我母親節的傑作先........................^v^

雖然已經過去,但感受仍在!!!

一年一度的母親節又到了,我都係最近幾年先送禮物俾我mama,

因為上年我買左cake俾佢,佢話我浪費錢,所以我今年就整cake俾佢,

haha.....整cake就梗要找師傅教先有保證~~

我找左士多啤利嚟教我,嘩.....佢真係好專業,整套工具拎上嚟,

朝早我去人地到攞左焗爐先,晏就就等佢過嚟教我,

haha....多左兩個朋友仔過嚟玩,alancrazy!!

周佩晶過嚟搞搞震,alan就係到學整,不過整俾誰?這是一個謎!!

我地哥日搞到笠笠亂,好好玩,中途我mama重番左嚟,我地會點做?

就搵newspaper蓋住曬佢地,我地幾個係廚房鋤大D,我mama就話唔會睇,

佢換完杉後我就迫佢唔可以係6點前番,好搞笑哥陣,

4個係廚房鋤D,好悶熱啊,不過winner係我!!!

mama走後,我地又繼續整,佢地4個就係到鋤D,唔知係咪上忍啊~~

我地整到六點到,佢地就走左,個蛋糕就完成左個底,

我差在裝飾,haha....我係開放日早上一個人在家時裝飾左佢,

晚上番嚟就俾mama,mama笑得好開心,

呢個笑容好靚,自己都好開心,因為mama開心!!!

至於呢個就係整番俾人地食,因為請左我食野之前,所以我想整番俾食,

收到你msg話好食,haha....我覺得好開心,thank you!!

 






訪客留言 (返回 hc2006 的日誌)


lemon1225 於 2009-07-06 12:05 PM 發表:
上邊d料好似生虾...haha
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



leikai628 於 2009-05-22 09:10 PM 發表:
WA WU..!!!!~~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



katytam42 於 2009-05-20 06:53 PM 發表:
一定好好咪la個cake....
你mama一定食得好滋味la~~^^
個cake上面有d咩a>>>?
快d教我整a.....^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

haha.....
佢有笑笑口食曬,
cake上有生果同綠茶粉!!
其實都要靠我師傅先得,
我唔係好叻的!!
Posted at 2009-05-23 11:40 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



loverabi 於 2009-05-19 11:52 PM 發表:
好想學..
我又想MA MA笑得開心丫
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

haha....
想學?要俾錢學的,師資優良,收費頗貴!!
 
 
Posted at 2009-05-20 12:52 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Korine 於 2009-05-19 12:26 AM 發表:
挺漂亮的是喔!~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

梗係,名師出靚野!!

Posted at 2009-05-20 12:53 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



CHERRY_226 於 2009-05-18 10:12 PM 發表:
可吾可以介紹下個蛋糕呀?!
=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你想點介紹,介紹邊個?
杯,定cake?
Posted at 2009-05-20 12:55 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]