好耐無打blog,
俾大家睇下我母親節的傑作先........................^v^
雖然已經過去,但感受仍在!!!
一年一度的母親節又到了,我都係最近幾年先送禮物俾我mama,
因為上年我買左cake俾佢,佢話我浪費錢,所以我今年就整cake俾佢,
haha.....整cake就梗要找師傅教先有保證~~
我找左士多啤利嚟教我,嘩.....佢真係好專業,整套工具拎上嚟,
朝早我去人地到攞左焗爐先,晏就就等佢過嚟教我,
haha....多左兩個朋友仔過嚟玩,alan同crazy!!
周佩晶過嚟搞搞震,alan就係到學整,不過整俾誰?這是一個謎!!
我地哥日搞到笠笠亂,好好玩,中途我mama重番左嚟,我地會點做?
就搵newspaper蓋住曬佢地,我地幾個係廚房鋤大D,我mama就話唔會睇,
佢換完杉後我就迫佢唔可以係6點前番,好搞笑哥陣,
4個係廚房鋤D,好悶熱啊,不過winner係我!!!
mama走後,我地又繼續整,佢地4個就係到鋤D,唔知係咪上忍啊~~
我地整到六點到,佢地就走左,個蛋糕就完成左個底,
我差在裝飾,haha....我係開放日早上一個人在家時裝飾左佢,
晚上番嚟就俾mama,mama笑得好開心,
呢個笑容好靚,我自己都好開心,因為我想mama開心!!!
至於呢個就係整番俾人地食,因為你請左我食野之前,所以我想整番俾你食,
收到你msg話好食,haha....我覺得好開心,thank you!!

|