番左學幾日,今日終於可以休息下,
前兩日就測左中文同歷史,超級累,溫到1點幾,再同人傾到2點幾先訓,
眼袋大左好多,haha....我起初好細咋!!!!
好彩測完都ok滿意-
不過下星期就煩了,星期二dictation,星期四測會計,星期五測數學,好多好多啊~~~~~~
琴晚聽完我表姐講完nurse有兩萬幾的收入,我就開始心動,開始唔知要考會計定nurse好??
搖擺不定啊~~~~~~p.s:我要睇收入多嚟決定...hahahaha
我是重視金錢的人!!!!!
今日本身不如意,因為都怪自己的壞脾氣,同人吵架,起初真係好擔心關係會破裂....
好彩最後無事,感情重變得好左!!!
有時人係雖然經歷失去,才會懂得珍惜~~
|