琴日2點鐘...
返左大陸..
搭左4個鐘車...
坐到屎忽都痛..
跟住出左去食飯...
大陸d冷氣開左等於冇開...
夜晚熱到我唔想訓..
但係訓訓下..
又覺得好凍...
我12點上床訓覺...
2點幾先訓得著...
今日...
起身食左野..
跟住就打麻雀...
打左4個幾鐘...
輸左2蚊..
我姑媽又係到煩..
又話打個隻啦..
又話食啦..
你識唔識打嫁..打呢隻冇用既出去..
佢好煩..又長氣..
一樣野佢一定要講4次以上先收口..
例如..
飲水..
由係出面食飯一路講到去返屋企..
叫我飲水...
令我諗起小學個黎老師...
打住咁多先..
我不應該擁有愛情..是嗎?? |