講返琴日...
去左教會..
個leader話有10蚊大食會...
一定食得飽,,,
好好咩..
咩野食都有...
去到..
比左10蚊..
我睇到d野食..
就想講粗口...
係乜都冇得食..
都係得麵包呀..
魚蛋個d..
之後見到有d可樂..雪碧個d..
以為有得拎啦..
走過去..
條友同我講..每罐5蚊..
教會真係現實
食完之後同leader投訴...
要求回水..
跟住搭車返龜..
返到龜..
我呀姨話佢個女落左黎..
要我去我表姨到接佢..
去到..
食完飯..
我表妹同我同年..
不過佢好矮..
又好煩..
神日問我有冇女朋友..
上次落黎又問..
今次又問..
我答返佢..
如果我有女朋友既.. (其實我都好想有)
我仲黎接你咩..
真係丫..
我話冇..
佢又話:唔好吹水啦..
講啦..我唔會講比你呀媽聽既..
冇就冇嫁啦..
真係比佢吹漲..
而且佢又扮成熟..
同我講..
話我呀媽得2粒仔..
唔好激佢啦..
萬一咩咩咩咁點算呀....
比佢煩死..
今日幫呀哥買眼藥水..
買完返黎..
呀姨同我講..
佢個女留低左個證件係我表姨個到..
要我過去拎..
去到..
我呀姨話佢係旺角..
我係西貢..
叫我去搵佢..
去到..
佢話係花園街..
我係條街來回4次..
都見佢唔到..
跟住一個人係旺角周圍走..
走走走..
我個陣仲要約左人踢波..
我而家好嬲..
點搵都搵佢唔到..
我打電話比佢..
話我約左人..
佢就話:哦:哦:哦..黎緊啦..
我企係先達廣場門口..
再打多次比佢..
佢又話等佢個女買完野先..
而我就繼續戇居居咁企係門口..
我4點幾去到旺角..
6點幾先見到佢..
足足2個鐘..
跟住返去踢波..
難道我要孤獨終老?? |