| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
| 2007 年 6 月 6 日 星期三 |
 | |
| 死亡 |
今日早上.....起身刷牙諗住去睇牙醫覆診....刷刷下牙....飲啖水浪走d牙膏吐出來既時候.....嘔血....我呆左好耐....跟住咳左兩聲....再吐d血出黎......成個人震哂.....成口血......d血既色好深色.....跟住我不斷浪口....但係不停咁吐血.....暈暈地.....坐左係肉肛休息左一陣.....個鼻又流血....又走埋洗手盆...口鼻齊流....好意頭.....過左一陣我見冇再流血同吐血....就打去book時間照內x鏡......book完照去睇牙醫....去到中環...發覺唔記得帶覆診卡.....但係唔緊要....我睇左咁耐....佢都知我係邊個....入到去....大工程....痛....醫生問我做咩成口血.....我答唔到佢....我話...唔知牙....整完一陣....返公司返野比大頭仔.....原來仲未出糧.....算....跟住去左中環搵john打鼓....打到6點幾走....返屋企....
我係唔係有咩病???好快就會知.....最好係絕症.....我發覺生存除左打鼓冇哂意義.....咩都冇哂咁...我仲有咩可留戀?????
|
| 刊登時間︰2007-06-06 07:04 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|