只想找個關心我的心
hebrewma
暱稱: 。o○慶Σ*))゚,。*※
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
十分。愛
死亡
2007-05-28
2007-05-19
2007-05-14
文章分類
全部 (115)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
hihi~
日誌統計
文章總數: 115
留言總數: 33
今日人氣: 1
累積人氣: 2476
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 6 月 6 日  星期三 晴天
死亡

今日早上.....起身刷牙諗住去睇牙醫覆診....刷刷下牙....飲啖水浪走d牙膏吐出來既時候.....嘔血....我呆左好耐....跟住咳左兩聲....再吐d血出黎......成個人震哂.....成口血......d血既色好深色.....跟住我不斷浪口....但係不停咁吐血.....暈暈地.....坐左係肉肛休息左一陣.....個鼻又流血....又走埋洗手盆...口鼻齊流....好意頭.....過左一陣我見冇再流血同吐血....就打去book時間照內x鏡......book完照去睇牙醫....去到中環...發覺唔記得帶覆診卡.....但係唔緊要....我睇左咁耐....佢都知我係邊個....入到去....大工程....痛....醫生問我做咩成口血.....我答唔到佢....我話...唔知牙....整完一陣....返公司返野比大頭仔.....原來仲未出糧.....算....跟住去左中環搵john打鼓....打到6點幾走....返屋企....
我係唔係有咩病???好快就會知.....最好係絕症.....我發覺生存除左打鼓冇哂意義.....咩都冇哂咁...我仲有咩可留戀?????

刊登時間︰2007-06-06 07:04 PM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  





訪客留言 (返回 hebrewma 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]