| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 3 月 9 日 星期四 時光的流逝~~
| |
| |
|
很討厭鐘,很討厭手錶
看著時間一點一點的流逝
很想伸手去抓住它
可是,抓不住
它一點一點從我手上溜走,很無奈
( copy from mondy )
睇到e句野,我有好大既感觸~
我覺得佢得好岩,時間就係咁鐵石心腸.....
突然間覺得我地時日無多~
唔記得邊個講過:「唔知係咪就快畢業??大家都好似低B哂咁~」
我覺呀~我都覺得E兩日除左寫紀念冊之外,一個二個做既野都唔係非一般既低B~
唔通大家都想搵返一點點既童真?? 愈接近last day,大家就愈融合,我真係好開心~
但係e種融合唔早d呢??? 唔通真係要都就快冇果陣先去珍惜???時間真係唔等人架~
我真係很想伸手去抓住它.....抓住它.....唔放手......
|
| [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 3 月 3 日 星期五 happy~>>
| |
| |
|
wa~我好開心呀~原來見到人地開心,自己都咁開心架~!!!!
尋日我同winnie一齊去葵芳買「遲來的生日禮物」,一次過買3件呀~
肉赤死我啦~我儲左半年既錢一次過洗哂,你話心唔心痛呀~!!!!!!

不過今日見到小彥,馬騮,mondy同actually咁開心,我覺得果d肉赤都唔見哂啦~
尤其係馬騮呀~我真係第一次見佢笑得咁燦爛咋~!!!真係搞到我都開心埋呀~!!

不過好似actually唔係咁鍾意隻熊仔......= ="""可能佢冇睇過mr. bean啦,因為bean bean熊真係好得意架

至於mondy同小彥呢,唔洗講啦~一個買hello kitty,一個買叮噹,仲會唔鍾意??
今日我都買左紀念冊呀~大家一定要幫我寫架,至少都廿版啦,係咪fd先

|
| [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 3 月 1 日 星期三 唉唉唉...........~~~~~
| |
| |
|
唉.......又話會勤力喎...你唔好吹水啦~易楚.....
勤力你你講既咁易咩,如果真係咁易,人人都做到尖子啦~
今日actually同阿妹又點醒左我~係呀~!!我又以為18分好易攞啦~
要6科C,好難呀~真係好難呀~我都唔明d人點可以攞到20幾分......可能係我廢啦~
算啦~講多都哂氣,做緊要係做~!!!!!!!!!!!!!!!!!
近e幾日,我成日聽到d人話要買紀念冊......都係時候要買架啦~!!!

但係唔知買邊隻好,買返六年班用開果隻好呀,定係買白雪雪乜都冇果隻好呢!!!!?????
時間真係過得好快呀~仲有個零月就last day啦~好唔捨得.......

真係要好好珍惜大家相處既日子呀~!!!!!!

|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 2 月 27 日 星期一 生日快樂~生日快樂~生日快樂~^^
| |
| |
|
馬騮生日快樂呀~
唔知點解今日阿ma竟然破例俾我出街喎.... 真係勁開心lor~
一大早同馬騮,sisi,german,有$仔,阿妹,actually,winnie,barry,小彥,珺姐,mondy去左飲茶...
飲得好開心....大家有講有笑,咁樣我就算俾阿ma鬧都抵呀~!!!!
食左$18,飽到乜都食唔落呀~!!!真係喪喪喪喪喪喪喪喪喪喪喪喪抵呀~!!!!!
之後我地去影貼貼啦,12個人,影得好辛苦,淨係識迫同迫.....唉~!!!!!
不過都算幾好架啦~我好易滿足架~!!!^^
唔打啦~我要溫bio啦.....
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 2 月 25 日 星期六 轉左background music....
| |
| |
|
個個都話tsubasa首主題曲唔好聽...=.=""
咁我就轉左seed果首片尾曲7啦~
中島美加唱既....我唸唔會難聽得去邊啦..~!!!
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | ... | 78 | »
|