×●!°細希|||×"

 

                                 

             

                
 ╭╮..。┌──•* ───●○●○●○●○●○●───────┐
▌是你給我幸福的每天                                                        ★ ∣∣
▌   你就是我幸運的標點.                                                    ☆ ∣∣
▌      和你的一起﹏令我開心                                               ★ ∣∣
▌          愛你   是我的福氣=]]*      ▌                                 ☆ ∣∣
▌             希望這福氣  來日全部回贈你 ++°°°°                       ★ ∣∣
▌                因為.....      我願意無條件的相信未來                 ☆ ∣∣
 └────────────○●○●○●○●○●○───**.─┘

hei105
暱稱: 細希
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
我係衰人-_-
嗚嗚=﹏=
自閉w0w
落雨>v<
好煩呀-_-
文章分類
全部 (13)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 13
留言總數: 4
今日人氣: 14
累積人氣: 414
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 3 月 28 日  星期三   晴天


病左>_<

今日都膠膠地,,囧

番到學校發現份數學倦係locker-_-

唯有上英文堂果陣扮去toilet開locker啦=_=

點知入班房門果陣...梁愛玲叫住我-.-

一句"Come out Please"

知道自己奶野o_o

即刻將份倦拋左落地...

之後就跟左佢出去7.7

出到去佢又問我做過d咩黎...

又話係咪開locker = =

我心諗...唔係呀fa..咁你都估到!?

我梗係話冇...

跟住佢話..我睇到你好似收埋d野係件冷衫入面- -+

我話冇..跟住叫我拎起隻手比佢睇- -凸

咩都搵唔到喎^v^

佢知佢糯皮左...就笑住同我講對唔住-_____________-

咁就過左關喇=]]*

到左午飯,,我食左我一生人食過最好味既餐蛋治^_^

真係好鬼好味架-v-

點解呢..因為我成日冇食過野o_o

所以覺得好好味a_a

放左去食小食部食野-_-

食左塊薯餅..之後行左陣就番屋企=_=

番到屋企..又嘔0[]0

嘔晒我係小食部食既野出黎~_~

真係慘-.-

可能要去睇下醫生xD"

 

 

刊登時間:2007-03-28 10:07 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 hei105 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]