| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 4 月 4 日 星期三  |
| 自閉w0w |
|
最近好鍾意夜晚一個人坐係部腦做野-_-
果種感覺好舒服a_a
有野煩到自己=]
到左夜晚3:00開始..msn都唔開會仲正-.-
自己一個係度做功課...爽@o@
鍾意諗咩就諗咩o_o"
或者..最近我真係變左=_=
唔想再同人溝通,,囧
可能係我唔想再面對咁多人-____-
有人同我講...學校既我同msn入面既我...完全係2個人-0-
不過我自己都覺-v-
咁邊個先係真既自己@_@?
定係我人格分裂呢-33-?
宜家好多野都放左係個心度..
冇同人講了-_-
自從牙儀過左英國...
我好似覺得呢個世界冇好人咁=__=
不過佢宜家番左黎^__________^
好開心呀=))*
我既夜晚...除左搵周公..就係搵佢xDD"
一到晚夜...成個人會變晒-__-
一有人打黎個心就會覺得好煩,,囧
msn就會好比心機-.-
再夜d...就2樣都唔會了+_+
寫blog寫到so膠=]
對-v-我就係痴線^_^
點解佢同我講完句兒童節快樂30秒到就OFF左架=_=
應都應唔切=w=
嘿-v-祝大家兒童節快樂>w<""

|
| 刊登時間:2007-04-04 12:40 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|