×●!°細希|||×"

 

                                 

             

                
 ╭╮..。┌──•* ───●○●○●○●○●○●───────┐
▌是你給我幸福的每天                                                        ★ ∣∣
▌   你就是我幸運的標點.                                                    ☆ ∣∣
▌      和你的一起﹏令我開心                                               ★ ∣∣
▌          愛你   是我的福氣=]]*      ▌                                 ☆ ∣∣
▌             希望這福氣  來日全部回贈你 ++°°°°                       ★ ∣∣
▌                因為.....      我願意無條件的相信未來                 ☆ ∣∣
 └────────────○●○●○●○●○●○───**.─┘

hei105
暱稱: 細希
性別: 女
國家: 香港
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
我係衰人-_-
嗚嗚=﹏=
自閉w0w
落雨>v<
好煩呀-_-
文章分類
全部 (13)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 13
留言總數: 4
今日人氣: 1
累積人氣: 356
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 4 月 4 日  星期三   晴天


自閉w0w

最近好鍾意夜晚一個人坐係部腦做野-_-

果種感覺好舒服a_a

有野煩到自己=]

到左夜晚3:00開始..msn都唔開會仲正-.-

自己一個係度做功課...爽@o@

鍾意諗咩就諗咩o_o"

或者..最近我真係變左=_=

唔想再同人溝通,,囧

可能係我唔想再面對咁多人-____-

有人同我講...學校既我同msn入面既我...完全係2個人-0-

不過我自己都覺-v-

咁邊個先係真既自己@_@?

定係我人格分裂呢-33-?

宜家好多野都放左係個心度..

冇同人講了-_-

自從牙儀過左英國...

我好似覺得呢個世界冇好人咁=__=

不過佢宜家番左黎^__________^

好開心呀=))*

我既夜晚...除左搵周公..就係搵佢xDD"

一到晚夜...成個人會變晒-__-

一有人打黎個心就會覺得好煩,,囧

msn就會好比心機-.-

再夜d...就2樣都唔會了+_+

寫blog寫到so膠=]

對-v-我就係痴線^_^

點解佢同我講完句兒童節快樂30秒到就OFF左架=_=

應都應唔切=w=

嘿-v-祝大家兒童節快樂>w<""

刊登時間:2007-04-04 12:40 AM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 hei105 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]