| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 3 月 29 日 星期四  |
| 巧慘喔-3- |
|
今日朝早仲好地地-_-
做完數學倦仲有15分鐘比我訓覺=]
一上老馮堂就pk-_-
本身同謝欣傾計傾得好開心a_a
點知無端端清姐要我比部手機佢=﹏=
咁佢就比左個筆袋我..叫我放部手機落去
點知傳緊果比老馮見到o﹏o
佢問點解傳野-.-
我個故事作得好好架=_=
佢由頭都尾都唔知入面有部手機- -
佢仲信晒添...信知佢話唔比上堂傳野,,囧
要記我同清姐warning !_!
一生一第一個warning就比佢記左~_~
一千萬分唔据囉O_O凸
點解上次珍珍拋野唔洗記我就要記@_@?
呢個世界係咪真係咁唔公平!_!?
死老馮..我記住你=____=
上音樂堂果陣...
改左首歌-_-
勁好笑囉xD"
放左係下面果篇..
pw照舊=]
唔記得既msn問我- -
忽@o@一陣要溫I.H呀=﹏=
聽日要10:00先可以開電腦- -
鬼叫自己之前講過咩^_^
慘慘慘~~

|
| 刊登時間:2007-03-29 08:21 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
謝欣Cm到 =] [[第一次留Cm]]
你真系慘慘 >^< "
我好心痛呢!`
系Boo.. 我地首改編歌曲好掂..
我cOp丫左系我BLoG ..
吾好介意耶 " >333<
好中2星期2同星期4可以同你傾得咁開心 :)
今日已經笑死左了 @_@ " xD''
|
|