打番尋日先
(要用過去式)
尋日一起身Ed把聲唔見Ed左一半
可能因為前日gE學界
叫Ed得太耐太大聲啦
--------------------------------------------------------------------------------------------
9:00去Ed左練波
對Ed D FoRM5 7 同大學
有D應該係讀華英
緊係卑人炒Ed啦
今次係第一次踢Ed真草場
之前最多都係踢Ed人做草
晏晝響Ed屋企學琴Ed
星期2要W!lL考啦
加油啊!!
唔想再考啦
不過HAvEn'T練Ed好=.=''
------------------------------------------------------------------------------------------
講返今日先
((要用現在式))
今日去左踢波
發現支持唔住啦
!好攰!
要休息幾日先
zzZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzZZzzzzzzzzzZZZZZZZZZZzzzzZZZzzZzzzzz
|