金日再派卷....
唉...d成績...
好差呢......
好多人都高分過我
金日最down果陣係派is果陣
我覺得我考得都ok架....
點知.....
吾知e d係吾係叫希望愈大失望愈大呢...
最吾滿意就係is喇
我只係知有一個人小分過我
超down...
有時覺得係精英班都幾辛苦
見到人人都高分過你
佢地仲可能覺得自己吾夠好
真係幾難受
但係諗諗下...
此終都會有人考第尾架la
不過就算果個係自己都吾緊要la
最緊要係自己盡力姐<--------自我安慰= =
我呀媽e排吾多中2我聽日文歌
可能係果次發開口夢講左句日文la
佢驚我會走火入魔掛==''
我對佢真係又愛又恨呀!
|