金日係第2日派卷
除左英文作文
同中文聆聽
其他科都算吾錯
不過我吾多記得d分
-----------------------------
我呀媽煩ge程度再次升級
之前佢仕我打機
跟住就計鍾
之後就吾比
但係比聽歌
跟住鬧我
鬧我都算la
我米開大d聲咁米聽吾到佢鬧我lo
之後就....
聽日先打la