MY NAME IS 鄧希B-)
希望每天都能快快樂樂地和你們一起傻笑下去^^
我希望的你們不要不笑!!
因為我目的是守護我朋友的笑聲....
hei_128
暱稱: 鄧希B-)
性別: 女
國家: 香港
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
FUCK!!!!!!!
2011-03-26
2009-09-27
文章分類
全部 (3)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 3
留言總數: 26
今日人氣: 0
累積人氣: 458
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2011 年 3 月 26 日  星期六   晴天


2011-03-26 分類: 未分類

我真係好好好好憎個賤人黃KONG MING
仲有果個PK LARSON

唔好以為個賤黃好好人
.

叫得佢做賤人就知佢唔好得去邊
佢真係煩到你死
佢成日都想我地做到好好咁
實際上我覺得佢係想比人知道佢自己教出黎既學生有好!!!
佢西利lor~佢搞到本小姐為左佢打QZ..真叻仔
佢咩是lor?!
佢次次都要我地係english speaking day
攞曬5個死人柒頭貼紙
咁我地不嬲都怕左佢.咁我地米攞齊佢中lor
之後佢星期4話要收我搵黎搵去都搵唔到我個張.
咁heyman.kawai.yanyan個班係咁helo我搵啦
之後我搵黎搵去都搵唔到啦
咁王富業佢比左2個
死人柒頭貼紙我頂住先(佢多左出黎)
同埋楊x心比左3個
死人柒頭貼紙我
咁我米夠交比個賤黃lor
之後佢問你d
死人柒頭貼紙邊個?!
之後我話唔知(咁無理由人地help左我!我仲要爆人個名出黎)
then過左10秒到yan yan好叨女咁話"我呀!!我比既!!我地幾個比既!!"
之後賤黃叫我留低
佢地走左.個賤黃就話左我莖唔多30mins
佢一開口就鬧其實
不嬲都好唔仲2你所謂d"朋友"
我心諗
其他科管都算啦!!宜家連我d朋友都要管!!
咁不如我比埋我牙ba我牙ma你管好唔好?!
同埋我唔覺得我識既fd好衰
佢仲話頭先yanya
n好串!!佢做咩咁help我?!
佢仲
吹到話我係yan yan d 馬
又話e件是嚴重到可以扣操行分同埋見家長==
比佢吹到lor∼

講完∼
唔想打啦
講住咁多先^^










訪客留言 (返回 hei_128 的日誌)


sumyin3418 於 2011-03-27 04:16 PM 發表:
佢咁撚ON9
比5個佢又吾撚据.
佢想點撚樣呀.死人PK LARSON
屌呀.罰罰罰;
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈^^
你先抵死~你喉嚨唔舒服TURE AROUND
去主席到.
攞水飲都要比佢罰留堂!!!!!^^
Posted at 2011-03-27 05:04 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



SaM_TaNg_SaM 於 2011-03-27 01:29 PM 發表:
:0
佢吹甘大架*0*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係呀~
佢低低地..on jj
Posted at 2011-03-27 01:32 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



y51316271 於 2011-03-27 09:13 AM 發表:
:O
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kristy2526 於 2011-03-27 12:40 AM 發表:
吊.乜撚野吾中意你所謂d朋友呀(!)
以嫁我都吾撚中意佢啦-,-
都on撚9嫁(!)
借貼紙咋.比佢吹到好大件事咁;@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嘩嘩嘩!!!
你學校都唔見你有咁多粗口^^
Posted at 2011-03-27 01:33 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



lily1209904 於 2011-03-26 11:22 PM 發表:
-0-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yo199799 於 2011-03-26 11:07 PM 發表:
好多字-3-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咁佢你賤牙ma~><
Posted at 2011-03-27 01:33 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



wyyammie614 於 2011-03-26 10:35 PM 發表:
真喎>< 超級吾鋸佢囉咩皮
為左張仆街speakingday紙.
on撚9.佢仲好意思問您 咩您覺得我會罰您咩
我真系o阻出泥 佢系咪kai
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

低b~
如果我唔係覺得佢會罰我!!
我會係咁問人攞d死人柒頭貼紙咩?!
Posted at 2011-03-27 01:35 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]