今日全港性系統評估''
8:20先返學,,
所以〕〕
我,,蘇文.小雞.何濤,張敏,何怡..7:30去左陳怡屋企..
傾下計&玩下’’
8:10分一齊返學〕〕
我地超慢,,
返到學校’’
行到2路//
叮叮,,<<<打鐘’’
我地就跑上走,,
上到去’’得我地行番過去*瘀爆牙..
之後,,返課室’’
考 中國語文–閱讀’’
考考下,,
行雷’’
冇端端冇哂冷氣,,
HAHA∼∼‘‘
跟住又考 中國語文–聆聽’’
小完息又考中國語文–寫作’’
考完11:50放學拿..
---------------------------
1:00
返到補習社,,老師帶我,許婷,葉霖,同2個男仔,,
去乘巴士,,去旺角..
乘左好耐巴士>X<
終於到旺角拿,,
我地去左食野//
跟住又行街街’’
我同許婷,葉霖影貼紙相//
第1次冇帶眼鐘影’’
之後再行左好耐就返屯門..
-v-’’好開心牙今日/\/\’’
|