今日照常返學wo’’’’
同何怡1齊拿板返學校做攤位,,
係學校聽中樂音樂會~
悶死∼∼
我地勁傾計*
==’’
之 後 又 整 攤 位 設 計 ,,
叮’’’’
放學∼∼
我拿左個板..
之後同黃小雞1齊去ok’’
當時係佢拿板,,
我冇野拿,,
係樓梯見到個人抱住個細佬’’’//
之後..
個人問我可5可幫佢拿BB車∼∼!
唉..無奈==’’
幫左佢〕〕
無啦啦做左好事∼XDD’’
--------------------------〕
依個星期係屋企無話可說,,
呀哥佢成個禮拜冇笑過拿’’’
唉,,
最慘係明死期╴╴*
佢又要去跳舞’’’
唉,,
5好打俾我牙*
|