麥當勞 (九龍灣)
黎到大本營,又係揀左食銀龍。今次食下午茶餐,三十幾蚊,價錢都ok,係份量少左啲。
炸雞亦薯條,炸得金黃,香口十足,食落又唔覺好油,但份量好少吖。
八福 (九龍灣)
生日飯沒有著落,黎左大快活叫個一人邊爐,細細鍋,可以自選不同配料。 揀左牛,清湯底,再加左蟹柳餃子,飲品要左凍綠茶。 等叫號自取,賣相ok。 加嘅蟹柳同餃子,送多條青菜,味道正常,凍肉舖貨式無驚喜......(閱讀全文)