一個禮掰就係等e日-v-
星期5...hehe金日考佛學.,..老豬冇同禾de講啵= =
搞到矛溫書..
英文堂的時候..上去電腦室,,行緊ga時候..我同牙wnig..玩太空慢步咁行,,之隻個豬pig關叫我去行快d喎= =我地咪好次賽跑咁跑上去囉@@..上到去之後,,佢話,,牙win同我..你地唔洗用電腦架喇= =叫我地企埋一面-0-之後過左一陣,,叫我地行過去..講左一輪’’之後,,我笑,,哈哈哈,,佢問我做咩笑..我話,,你好笑囉..其實我笑緊佢個衰樣-v=之後佢話,,比人鬧仲係到笑!?姐係唔知錯啦..我心諗..乜我有錯過咩= =之後我又係咁笑..佢又話.,.你仲笑!?...之後我忍住,,佢話,,見你咁乖(下,,乖= =?)你番去用電腦啦= =..之後牙wing係到同佢串..串左一陣,,洛堂= =講完=v=(發表完我ga偉論喇-0-)
|