◎熙熙※〝的生活日記
                   
 
尼個日記係描述我既平時生活。。。
與我最好朋友的愉快事情。。。
與我最好朋友的中學生活日誌。。。
heihei913
暱稱: ◎熙熙※〝
性別: 女
國家: 香港
地區: 離島區
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
2007-09-28
2007-09-21
2007-09-13
2007-09-09
悶悶悶''
文章分類
全部 (30)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 30
留言總數: 27
今日人氣: 0
累積人氣: 900
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 5 月 16 日  星期三   晴天


SOR爆牙><" 分類: 未分類

哎呀- -SOR爆牙...我之前冇得打BLOG牙=口="

哎呀-0-"我之前因為冇得玩電腦~攪到冇打好耐牙-W-"""

哈=.="等我打返上個星期日既野先@v@"(_好似好N咁耐WOR>W<_)

我上個星期日同瑩姐啦..垂死的燒鵝(_姐係天姐牙[想知點解就睇落去啦^^*]_)啦~~

月姐啦(_仲有月姐既妹妹[SO CUTE]_)- -魚姐啦. .令女仲有係心怡姐牙@V@"(_多人牙_)

我同〝垂死的燒鵝〞就去買定D野食先啦~而瑩姐個邊就去另一度接牙令女同魚姐A_A

我地買左面包、棉花糖、雞翼、雞〝GOD(_譯返中文_)〞、腸仔ETC...

由於我同〝垂死的燒鵝〞買完野- -瑩姐佢地到SO我同〝垂死的燒鵝〞透爐(_但係透都透唔到_)

我地等左好耐啦- -唉=口="佢地果4個令女終於到左啦@@"我地就叫佢地透爐

但係佢地都係透唔到!!!!!!我、〝垂死的燒鵝〞、晴晴(_月姐既妹妹_)同魚姐趁水退既時間落去...

點知- -走得近海既時候~D泥好黏FOOT><"(HELP ME牙)我地上返去,,D FOOT好嘔心牙>3<""

於是我地立即到洗手間到洗左佢-口-"我地返黎果個E有人幫我地透好左個爐啦@V@""(_HAPPY_)

透好爐之後我地就開始燒野食啦^^*但係係尼個時候〝垂死的燒鵝〞飲到ZzZ左(_S我地叫佢做垂死的燒鵝啦A_A嘻嘻_)

我燒左好多野食牙=.="""""之後牙魚果2個網友黎左WOR@O@""(_意想牙不到牙@@"_)

果個〝垂死的燒鵝〞佢好彩醒左姐-0-"唔係佢就比人睇到佢ZzZ啦

之後我地幾個女仔就玩誠實與大膽牙(_好鬼激牙_)但係次次都有關果2個男仔事WOR-口-"

不過真係好攪笑牙(_HAHAHA_)

係牙=.="果日係MUM DAY @V@"SO我做左個晚餐比我屋企人牙

佢地都話唔錯牙..仲要你我第一次落廚牙^^*果日真係好HAPPY呢@@"



2007 年 5 月 7 日  星期一   晴天


開心得濟TIM@V@""""" 分類: 未分類

哎呀@@"琴日HAPPY得濟=0="唔記得左打BLOG>W<

聽日我同月姐啦魚姐啦佢地2個去左MK(@O@"好正牙)

我地又買33買〝富富〞買外套同埋我最中意既食物牙>V<"""(我好為食架@V@")

我同牙月姐一齊到地鐵站到等牙魚姐=口="哎呀魚姐真耐都未黎><"(T^T我隻腳巧痛)

@O@""佢黎左啦...我地就去搭地鐵出發到MK啦^^*呵呵A_A

我地行左新之城~旺中- -同埋女人街-口-"KAKAKA我見到好多D令令33牙>/\<"

我地仲食左好多野TIM...係訐留山D食物真係好好味牙(>W<超正牙...)

我地係女人街一路行一路講笑(因為我地成日LO D野黎講=___________=")

之後我地都行左成5個幾中啦~搭車返HOME LO^^*KAKAKA

我地琴日個個都有好大收穫架@V@"""""嘻嘻

月姐:一對令令既波點平地鞋、一件閃令令外套、一件令令的33仔同埋...(唔記得左=口=")

魚姐:一件閃令令外套、2件令令的33仔、一個返學既x(唔識打><")

我啦:2件樣令令的33仔啦、一件閃令令外套、一條〝富富〞同埋(唔講得)

 

 

 



2007 年 5 月 5 日  星期六   晴天


唉~都唔知有冇攪錯>/\<""" 分類: 未分類

哎呀- -好辛苦牙-0-"有冇人help me=.=|||

巧無奈牙=口="""過去果2日我都病左牙(E+都仲係T^T)

我本來只係有D咳炸MA~點知攪到喉嚨痛WOR-W-""之後仲發燒TIM(攪錯><")

講野又難WOR...返學果時牙~都唔知點出聲講野答老師問題@@"唉

晚晚9:30訓教ZzZz前日訓訓下冇啦啦係2點幾中起左身/口\

尋日又係咁-口-"訓訓下又係冇啦啦係12點幾醒左WOR(仲衰過前日牙\口/)

攪到我晚晚都好似冇得訓咁既樣-____________________________-

砵~我又唔係成日病果D人WOR=0="但係次次一病就朝好耐咁._.

就好似之前咁啦@O@"一病就病左幾星期啦(病到7彩)



2007 年 4 月 30 日  星期一   晴天


約定了- - 分類: 未分類

約定在星期日了~有點兒讓人期待@V@"

呵呵呵A_A(奸笑中野...)就黎到夏天啦-0-(其實係咪到左架?!砵~)

我係上個星期六汁汁我D 33啦=口="發現左我只得2條〝富〞←唔識打><"

我竟然得返2條〝富〞- -巧無奈野=.="於是第2日我MUM就...

同我去買啦^^*(有新〝富〞牙@@")點知冇一條岩我既-333-"死了

到左今日上英文堂既時間啦(我唔係好中意英文BO)不過我地今次係睇MOVIE~嘻

我知冇乜〝富〞岩我啦/口\唉...於是我就問下月姐佢今個星期日可唔可以同我出MK買

哈0.0月姐同我出- -仲有aR魚一齊WOR@@"HAPPY^.^"

果時我仲可以睇到月姐同aR魚著.....(又唔識打啦-口-")

佢地話果時影埋貼紙相-0-"不過都好既...

KAKAKA~真係好期待野>W<"快D到好冇呢@@"?

 



2007 年 4 月 29 日  星期日   晴天


HAPPY牙@v@" 分類: 未分類

哈哈^^*今日真開心牙@v@"happy爆野>w<

hahaha~今日天姐黎我home牙~.~"

由於我屋企冇乜野好玩>/\<so我地2個就做d手工藝啦-0-"

天姐同我做果個好似係叫做...告示板(好似係掛=口=")

我地都有好多材料架@@"e.g.膠板~閃既膠水..令令既星同英文字- -仲有好多架^.^"

我地做2塊板牙>v<gd- -一塊係請勿打擾~~另一塊就係〝my bed〞啦

後尾做完啦@v@"好正牙..我覺得唔錯bo~~=.="

哎呀!!!我有功課未做牙>/\<死火啦

e+快d做先啦...聽日欠交就死得人多架啦-口-"

一定要〝努力+油唷〞