哇..好累牙><”HP ME-.-”不過好HAPPTY
哇..連續2日都係陸運會牙-.-好HAPPY^^*
不過過完之後我好累野><”唔想郁牙(攪到冇力打日記牙@_@)
我今年只係參加左跳遠炸-3-”不過都幾巧玩BO@@”(好多人)
第1日都好D..冇咁晒>.<”哇.我見D人跑得好快牙(摸打腳野@@”)
哈哈..我好巧心野∼^^∼紅社好西利牙.好多第1
我本人心情難以形容丫
______________________________________
到左第2日既陸運會啦..呵呵=.=”
哇哇@O@”我地今日差D就遲到啦(好彩姐@V@”)
今日好似與我冇關-.-”因為係決賽T^T(入唔到〔傷心中〕)
不過我會為我社打氣\./〝+油努力〞
唉..果日D天氣好鬼死HOT-0-”就黎發火\口/
哈^^到最尾有好野睇- -有每社既啦啦隊比賽..
每個社都好好牙@V@”好多人都覺得紅社個啦啦隊好攪笑(我自己都認為)
得左第1啦(HAPPY中野^.^)
但我地有其他學校黎一齊比賽><”結果我地間學校慘敗野T^T(嗚嗚嗚)
人地D學校真係巧勁唷
由於果日D天氣既關係..SO我個臉晒到變成紅卜卜
好啦∼∼下年我田徑2樣都參加一D先@V@”
|