◎熙熙※〝的生活日記
                   
 
尼個日記係描述我既平時生活。。。
與我最好朋友的愉快事情。。。
與我最好朋友的中學生活日誌。。。
heihei913
暱稱: ◎熙熙※〝
性別: 女
國家: 香港
地區: 離島區
« November 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
2007-09-28
2007-09-21
2007-09-13
2007-09-09
悶悶悶''
文章分類
全部 (30)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 30
留言總數: 27
今日人氣: 0
累積人氣: 902
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 4 月 27 日  星期五   晴天


砵~ 分類: 未分類

唉...我真係巧無奈野=.="

琴日我個中文說話比你地講左><"好傷心牙T^T

咁我就諗住今日會抽中我講啦^///^點知天意弄人既/.\

我唔想講既時候就抽中左我-0-我想講閎時候就抽唔中我WOR\口/

不過都算好彩啦~~冇人講我要講既野(唉- -都好)

唔係既話我又要左寫過啦...到時我死得架啦-口-"

係我搵中文說話資料果時牙- -我好火(想打爆個電腦佢)

如果叫我搵多次~我真係會打爆個電腦佢...

不過我咁做既話   當然會有後果啦=.=就係比我牙哥話(果陣時我一定會喊T^T)

因為每次我牙哥話我都一定會咁(唔知點解我驚我牙哥仲驚過我牙爸\\砵~)

唉....我好想有好多人上我個BLOG牙

呵呵呵~哈哈哈- - 嘻嘻嘻~~砵(我既口頭X牙[唔識打-W-"])

 



2007 年 4 月 26 日  星期四   晴天


中文說話 分類: 未分類

唉~我好冇陰公牙><"

今日中文堂係中文說話牙@@"我琴晚準備左好耐啦^^*

題目係孩子出現問題,父母責任最大(我支持既)

我用自己認為既...古人講既野...同一個新聞-.-"

點知我班有個同學同我一樣(d內容好似一樣咁)

我只好重新寫過><"好辛苦牙



2007 年 4 月 22 日  星期日   晴天


今日好happy野^^* 分類: 未分類

今日去睇戲牙@v@" I  LIKE>3<"

今日我約左瑩啦..天姐啦..同埋佢個FD一齊去睇戲牙>W<"(睇十分愛)

我覺得好好睇哇-0-後尾好感人牙@@"有D想X(嗚_嗚_嗚T^T)

我忍住- -冇喊到姐!!!呵呵呵A_A(奸笑中)

開頭覺得有D暈暈地咁既(因為開頭個鏡頭係咁郁)我暈了@@"

 



2007 年 4 月 21 日  星期六   晴天


好開心既一個陸運會^^* 分類: 未分類

哇..好累牙><”HP ME-.-”不過好HAPPTY

哇..連續2日都係陸運會牙-.-好HAPPY^^*

不過過完之後我好累野><”唔想郁牙(攪到冇力打日記牙@_@)

我今年只係參加左跳遠炸-3-”不過都幾巧玩BO@@”(好多人)

第1日都好D..冇咁晒>.<”哇.我見D人跑得好快牙(摸打腳野@@”)

哈哈..我好巧心野∼^^∼紅社好西利牙.好多第1

我本人心情難以形容丫

______________________________________

到左第2日既陸運會啦..呵呵=.=”

哇哇@O@”我地今日差D就遲到啦(好彩姐@V@”)

今日好似與我冇關-.-”因為係決賽T^T(入唔到〔傷心中〕)

不過我會為我社打氣\./〝+油努力〞

唉..果日D天氣好鬼死HOT-0-”就黎發火\口/

哈^^到最尾有好野睇- -有每社既啦啦隊比賽..

每個社都好好牙@V@”好多人都覺得紅社個啦啦隊好攪笑(我自己都認為)

得左第1啦(HAPPY中野^.^)

但我地有其他學校黎一齊比賽><”結果我地間學校慘敗野T^T(嗚嗚嗚)

人地D學校真係巧勁唷

由於果日D天氣既關係..SO我個臉晒到變成紅卜卜

好啦∼∼下年我田徑2樣都參加一D先@V@”

 

 

 



2007 年 4 月 18 日  星期三   晴天


好野牙^^*我好開心牙>v<" 分類: 未分類

好野牙^^*我好鬼死開心牙>v<”怏活過神仙牙>3<”

今日我開心死啦^^*今日真係個大好日子牙>W<艾 苙 YOU-3-

今日係最後一日統測牙@V@之後就唔洗咁辛苦啦∼^V^∼HAPPY

聽日仲要係我好中意既..  就係- - 開估∼∼∼

就係運動會啦>3<KAKA- - 

聽日一定會好HAPPY架姐