2006 年 9 月 3 - 6 日..*]]
星期日,,,係屋企,,,愛人出左去同 fd 唱 k...我老豆係屋企..要做乖女~
5 點出左去同媽咪"阿 e"..係美心食野...傾計...6 點幾反左去食反~
星期 1 ,,反學,,,1 點幾放學,,,唔記得去左邊到食野,,,之後去影學生相...
行左陣街,,,我去左搵我條仔..見到 simon 同佢個 fd...7 點幾反屋企"
星期 2..放學...同妙 ling"霖霖,,魚旦去食米線,,,好好味嫁,,食完...佢地去溫書..
我同妙 ling"去搵關 ming,,校草...行街,,食下野...陪妙 ling"影相..5 點佢地去
搵人拎書..我條仔過左黎搵我..之後陪佢反左去換 3,,,我冇入到佢屋企,,,係出面等佢"
之後就洛反荃灣食野...行左陣...就送左我反屋企,,,夜晚...係到傾電話...11 點幾訓左"
星期 3..*中文堂,,,婷婷走左去魚旦"嗰邊上堂...關 ming"過左黎 e 邊...上堂勁好訓...
哈哈..訓左 2 日~西史又係到食野...maths 堂..比阿 sir 笑我*放學~明本諗住去唱 k..
但係又唔想嗰個人去...唔知點解..見到佢就好唔鐘意啦~所以都係冇去..決定聽日先去..
之後 6 個女仔去左飲茶...幾有米呀..哈哈..都唔知邊個話飲嫁...不過都幾好味既~
之後又去左人地屋企打脾...同玩...6 點我就走先喇,,我條仔過左黎搵我“..之後行左陣...
就撘 BUS 反屋企喇,,,佢話唔想見得我 1 陣...又話唔反學,,,比佢激死~7 點幾反屋企..
[[..最心痛是____愛得太遲*‘‘
『無法 1 生 1 起‥唯有終生記住你"))
|