"*^H e i L e Y*"]]
愛你"*1 生 1 世..可以嗎?!*
‘若是還有骨氣‘︶拿回纏他的心機“.. 拿去愛惜你′‘*
無奈我在看著╴我的未來〞 過後再未放得開﹏
“再纏綿‥*為記念你的愛”##
『未悔恨我未會知*'..不散不愛


 

 

 


 


 

 

 

 
 

 
heiley1314

暱稱: H e i L e Y..*
性別: 女
國家: 香港
MORE...

« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

:: 最新日誌 ::

超唔開心..
出左去~
唔開心..]]
開心‥
好煩惱..*]]


:: 訪客留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言


:: 我的好友 ::

 


:: 我的連結 ::

尚無任何連結



RSS Feed
2006 年 9 月 6 日  星期三   晴天

開心‥ 愉快

                2006 年 9 月  3 - 6 日..*]]

星期日,,,係屋企,,,愛人出左去同 fd 唱 k...我老豆係屋企..要做乖女~

5 點出左去同媽咪"阿 e"..係美心食野...傾計...6 點幾反左去食反~

星期 1 ,,反學,,,1 點幾放學,,,唔記得去左邊到食野,,,之後去影學生相...

行左陣街,,,我去左搵我條仔..見到 simon 同佢個 fd...7 點幾反屋企" 

星期 2..放學...同妙 ling"霖霖,,魚旦去食米線,,,好好味嫁,,食完...佢地去溫書..

我同妙 ling"去搵關 ming,,校草...行街,,食下野...陪妙 ling"影相..5 點佢地去

搵人拎書..我條仔過左黎搵我..之後陪佢反左去換 3,,,我冇入到佢屋企,,,係出面等佢"

之後就洛反荃灣食野...行左陣...就送左我反屋企,,,夜晚...係到傾電話...11 點幾訓左"

星期 3..*中文堂,,,婷婷走左去魚旦"嗰邊上堂...關 ming"過左黎 e 邊...上堂勁好訓...

哈哈..訓左 2 日~西史又係到食野...maths 堂..比阿 sir 笑我*放學~明本諗住去唱 k..

但係又唔想嗰個人去...唔知點解..見到佢就好唔鐘意啦~所以都係冇去..決定聽日先去..

之後 6 個女仔去左飲茶...幾有米呀..哈哈..都唔知邊個話飲嫁...不過都幾好味既~

之後又去左人地屋企打脾...同玩...6 點我就走先喇,,我條仔過左黎搵我“..之後行左陣...

就撘 BUS 反屋企喇,,,佢話唔想見得我 1 陣...又話唔反學,,,比佢激死~7 點幾反屋企..

        [[..最心痛是____愛得太遲*‘‘

                              『無法 1 生 1 起‥唯有終生記住你"))

刊登時間︰2006-09-06 10:21 PM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 heiley1314 的日誌)


yuyu0720 於 2006-09-08 09:01 PM 發表:
hihi..你日日都有好多野做wo..kaka..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈,,,唔係呀...放早咪出黎玩下 lo..冇咩機會"" 
Posted at 2006-09-08 10:44 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]