| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 9 月 29 日 星期一  |
音樂]]堂,,  |
分類: 未分類 |
外號,,外號:
我地既音樂怪人(陳勵潔),,終於有花名啦,係...<<面油走音陳(個陳高音D)>>
去第二個故事啦→→→→→
今日我地學左一首新歌..[快樂]
我將頭四句歌詞改左........................
屌你 係屌你老母既縮寫 屌你 係頂你個肺既朋友
屌你 係人人都應該有份 屌你老母 最開心
我知道唔好笑,,但係.......支持下啦!!!!!!!!!!
|
| 發表時間:2008-09-29 05:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 9 月 26 日 星期五  |
鬆一'口'氣 |
分類: 未分類 |
今日,,我去考琴,, 因為太緊張,, 好多都彈錯=_=,,,'; 點算好的說;;;;; `~如果>我唔合格; 我就冇得學琴的說,, 不過.... 唔學一都幾好呀!!!!,, 唔駛浪費時間去練啦!!!! ~HA |
| 發表時間:2008-09-27 12:28 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 9 月 25 日 星期四  |
好"{[嬲的說  |
分類: 未分類 |
今日,我同呀喬&Dro搭馬鐵個陣, 我地玩影相,] then,我地見到一個識既人,, 咪埋去同佢玩low,, 點知玩既時候,, 我踩到一個人,,我唔知道,, Dro話俾我知,,我即刻同佢做左個sOr既手勢啦,,, then,,"佢(突然low部手機出黎}}} 想影我,,告俾學校聽`, 哼!!! 佢咪影low,......
(閱讀全文) |
| 發表時間:2008-09-27 12:20 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 9 月 16 日 星期二  |
馬鐵'的歡樂 |
分類: 未分類 |
我今日將會帶俾大家,,,一D美妙既相,,希望你地like啦!!!!!!!!!!! 你好漂亮呀,,[型太] 兩個都有[[粉紅知己]]-___________-||| 掛住丹丹既表情.(真係苦!!!!)
|
| 發表時間:2008-09-16 05:57 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 9 月 15 日 星期一  |
中""既相(唔係好多) |
分類: 未分類 |
似D咩?
個個心心是真定係加工!?!?!?
呢個影得唔係太靚(相框當然係加工)
加工後,,,, 加工前!!!!!!!
|
| 發表時間:2008-09-15 12:34 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | »
|