| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 9 月 1 日 星期一  |
今日不開心  |
分類: 未分類 |
今日,冇人同我玩,,又冇人同我混,,然後冇人同我一齊用locker,,自己一個人,,我最憎自己一個人,,好唔開心呀,,我唔想入呢班,自己一個人真係會有D想死既感學,,算啦,,遲d可能就會習慣.....................
|
| 發表時間:2008-09-01 03:14 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 8 月 30 日 星期六  |
2008 年 8 月 30 日 星期六  |
就返學啦  |
分類: 未分類 |
仲有兩日就返學啦!!!!又要7:00起係=3= 真係想返返暑假第一日,, 希望英文唔好Miss Tam Tam教la........ 仲有VA唔好獅子頭教la...o(•'''•)o |
| 發表時間:2008-08-30 02:38 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 8 月 27 日 星期三  |
今日.... |
分類: 未分類 |
今日,,同大喬去左公園,,可惜唔記得帶手機,,所以冇影到相!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
| 發表時間:2008-08-27 07:06 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 8 月 27 日 星期三  |
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | »
|