|
|
回憶?! |
|
每個人都有回憶,
唔理佢係開心定唔開心,
都係我地人生既一部份。
如果冇左佢地,
人生就只係得番空白。
我既回憶......
有佢,有你......
但係佢同你既回憶中,
未必會有我。
不過冇我都唔緊要,
只要我既回憶,
有佢同你就得la~
|
| 刊登時間︰2008-08-15 10:33 AM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | ... | 83 | »
|