|
|
中4的第一次哭泣...... |
|
今日係我升左from four之後第一次cry,
today胡話零say我地化學堂太嘈,
要我地班放學留堂~
喂!大佬呀~
佢地班低B仔嘈,
你未留佢地囉~
我都冇嘈,
你留我把鬼咩~
放學之後,
胡話零要我地寫期望/反思喎~
我愈寫愈覺得無姑同可憐,
so就流左d眼淚,
我交左文之後就拿拿林沖左去W.C大哭一場。
唉~
琴日,
材材ask我地
耍要互相遷就同忍耐,
重hope我地可以靜靜地上堂。
我頂!佢個腦唔係有事丫ma~
講d咁既野~
It is impossible.
以前2C就有可能得
E家發吓夢好la~
|
| 刊登時間︰2008-10-17 09:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ... | 83 | »
|