|
|
珍惜~ |
|
今日係Miss Chan最後一次上我地堂,
佢響我地放完新年假之後就唔做,
今日RR堂個陣我地成班就唱左隻香妍之歌比佢聽,
香妍之歌係我地用他約我去迪士尼既音樂改成既,
但係手歌未唱完我地幾個主力—
已經喊到收唔到聲。
跟本唱唔到最後!
我地本來以為會係Miss喊先,
但係點知喊得最快既係我地~
原來人只會珍惜響手中流走既野。
我想響度多謝禁多位安慰過我既人,
我雖然唔知你地係想落井下石定係真係想安慰我,
我都係想同你地講Thank You~
E家為大家送上:
香妍之歌
兜過幾個圈 看著我成長
我們似是忘了 仍埋藏著溫暖
笑問你 你話連日授課再多的困倦 也不怨
似是平淡地說出 一一的缺點
畢生也願記起 陳香妍是你
一起相處共你定會很美
坐在班房 溫馨記憶中細味
天邊星宿 也沒法比
當身邊掛著相片
假使到到最後還未望到不准你別離
即使心裡正準備
無緣合照亦 抱緊你
請大家細味歌詞Ar
|
| 刊登時間︰2008-02-01 06:55 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | ... | 83 | »
|