|
|
終於考完試Lu~ |
|
好開心呀!
我終於考完個試~
需然考完之後有另一樣野煩
不過都好過未考完,
因為我終於可以請番個病假La
同大家講D野啦,
今次考試我超大壓力ar
由其係尾兩日~
我前面個贈街音ar
由開卷訓到收卷
搞到個老師成堂企響我面前,
搞到我超大壓力
總係覺得有人監視住我
勁難集中精神做卷ar
原來,
贈街音禁唔受歡迎真係有原因嫁!
去元朗那篇就遲D先La
88

|
| 刊登時間︰2008-01-20 01:43 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | ... | 83 | »
|