|
|
今日超黑仔ar~ |
|
今日超黑仔ar~
琴日我分英文功課唔識做
未做3題,
淋住今日返學校抄,
都唔知點解,
平時都冇人巡課室,
就今日先黎巡,
重要係比個英文Miss捉到喎
又冇人見到佢喎!
我隔黎的人又掛住抄功課見唔到,
個Miss淨捉我一個,
都5知係佢see 5到定我撞鬼!
總之就無奈la!
放學唔止要留堂
重要搵Miss ling返本作業
不過佢都算好人
冇記到我缺點!
Today me very very unlucky!

|
| 刊登時間︰2007-11-11 02:27 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | ... | 83 | »
|