|
|
中秋節 |
|
today is中秋節。
我同Jasmine+Carmen一齊go左海洋公園,
本來應該會有多D人go嫁,
But佢地冇錢=.=
雖然今日有小小雨,
但係都玩得好happy!
我地冇去參觀,
淨係去左玩機動遊戲,
我地重play左14次越礦飛車tim!
重響吊車到食午餐Tim~
哈哈~

|
| 刊登時間︰2007-10-12 09:18 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | ... | 83 | »
|