|
|
考完試 |
|
Today考完試,
8點50分就放la
But今朝就late
because架bus late左
咇———
放左學之後,
我同Jasmine到左換衫,
換完之一整睇鬼片,
我地重尖叫到隔黎屋都聽到tim
之後我地同蘇菲一整去冒險樂園玩
玩到12點,
我地一整出MK
我地影左貼貼相la
又buy左D野la
最慘就係比人昆左我地每人40雞
buy左個所時扣ar
不過都好開心
Because洗既唔係自己既錢
KAKA

|
| 刊登時間︰2007-06-22 07:27 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | ... | 83 | »
|