|
|
好煩AR |
|
Today發生左一件好唔Happy既事
今日Lunch小息歌陣......
我同Jasmine行去小食部既時候,
有D屎Kai子,
響一樓度大叫我個名,
我初頭以為係班上D Kai子(如X及其朋友),
雖然Jasmine都Feel係,
But婷就話係另有其人,
佢話If係女就會is2E D X交叉Y
If係B就會is2B的某人,
(相屬的Fd們應該知係邊個La)
2B D人超久的說,
尋日週會佢地在後面勁大聲講野喎!
勁煩囉!
勁煩Ar!
勁煩Ar!
勁煩Ar!
勁煩Ar!

|
| 刊登時間︰2007-04-20 06:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | ... | 83 | »
|