|
|
哀.... |
|
今日又冇番到學,嘻嘻
因為前日番學歌陣
已經唔知點解整到隻腳
跟住尋日放學歌陣
同子君,蘇菲去夢幻
去之前我同子君陪蘇菲去佢屋企拎野
上到去佢屋企有人
我地在門口等佢
期間子君禁左部電梯上梨
我又唔知
搞到架電梯就到我至知
我即刻跑去躲著
又唔知達地濕
搞到p左落地
要休息一天

|
| 刊登時間︰2007-03-14 06:26 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | ... | 83 | »
|