|
|
HI~ |
|
HI~
禁多位!
我又返黎lu
部電腦比人take左去整,
E家終於返番黎,
我又可以打日記la
(雖然我平時都5多打)
可廢話講完入正題lu
開左學都2Week la
我對E家個班冇野好講,
But我對個New 校長
就好想講la
佢都5知係5係太得閒,
日日都黎巡堂
see 下我地有冇sleeping
佢行路重要冇聲嫁,
失機無神伸個頭入Classroom
真係想嚇瓜我地咩!
|
| 刊登時間︰2007-09-15 11:02 AM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | ... | 83 | »
|