|
|
嗚嗚... |
|
唉!
先個幾日(其實我都5記得係幾多號)
AR雞雞派左Maths卷~
我扲左個自From one以黎最低既分
雖然冇差到唔合格,
BUT完全達唔到我既標準囉~
SO我唔開心左成日=.=
E家日日都Test
Test到我好想死ar
From two同From three實在差太遠lu
搞到我有D想死既感覺~
Why唔可以比一日happy day我ar
以前寫紀念冊成日都話
"Happy all day long!"
E家至知其實happy唔係必言嫁~
Last一樣野就係……
我有一句說話想響度大聲錦Say~
你地唔明唔緊要~
亦都唔駛問,because我唔會答~
E句野就係:
我唔討厭愚笨既人,
但係我唔中意愚笨又以為自己聰明到爆既人
自己think 下why la
今次係錦先!88

|
| 刊登時間︰2007-10-19 03:28 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | ... | 83 | »
|