終於可以睇到期待已久,容祖祖第一套做第一女主角既戲---DIVA華麗之後
夜晚去左UA Megabox既謝票場,7點半果場,越接近呢個時間就越期待哈哈
未播之前,我都有睇到d人話既恐怖片trailer,其實都唔係恐怖到佢地所講咁xd
之後就開場嚕,開頭十年前既嚴靖怡真係嚇鬼死我LOL!!!
大致上都唔錯,雖然我唔想joey同劉x龍拍拖,但佢地喺戲入面既對手戲真係好好笑!!好可愛;p
呀RED(mag)因為要做歌星而同呀樂嗌交又分手真係幾心酸,好慘;(
仲有個靚模.雖然呢條路係自己揀,但佢鐘意唱歌,最後竟然有呢個下場,又比人搞又無得唱歌,心酸again
其實相比起現實既容祖兒,DIVA入面既呀J真係幸福好多,有個疑似暗戀佢(lol)既經理人呀man咁鍚住佢,
又遇到一個真心鐘意佢既人,又無乜人批評同插佢,點解要自殺呢?可能呀J真係好重視呢段愛情
反觀現實中既Joey,呢十年成日比人插,係都係佢自殺先啦xd(講笑haha)
尾段呀J自殺同埋呀man比佢解約真係好心痛有d想喊(但忍住lol)
可能下星期睇多次會喊出泥xd
完左之後Joey就出泥,有2個人唔知,竟然想走!!!(佢地真係好彩,咁都撞到呢場謝票場haha)
抽totebag(t-back lol)同poster都唔中,唉無d抽獎運=( ...
但本來睇完套戲有d down down地,祖祖一出泥就好high,狂影相haha!!!!
DIVA---我會比7.5/10分HAHA,好值得推介;))))
唉諗住完場先同個大poster影,點知佢咁鬼快收埋左=(

戲飛;p

|